2 photoshop plaatjes

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

2 photoshop plaatjes

Berichtdoor Dbotman op wo apr 01, 2009 07:25

Hallo,

Ik heb hier 2 plaatjes gemaakt en ik zou graag een beoordeling van 1-10 willen en graag ook commentaar en tips. Alvast bedankt!

http://scruz.deviantart.com/art/My-name-117695471
http://scruz.deviantart.com/art/Picture-for-anniversary-117694372

Dbotman

Re: 2 photoshop plaatjes

Berichtdoor skydevil op wo apr 01, 2009 14:50

Ze zien er allebei goed uit.

Plaatje 1: Het is een wat simpel plaatje, maar zier er wel goed uit, mss kun je nog wat meer doen met de kleuren. Een ding wat ik lelijk vind is de punt boven de "i" die punt vind ik er niet bij passen, mss kan je daar beter zo'n glittering van linksonden boven plaatsen. Als cijfer zou ik je een 7 geven, want het ziet er niet al te spectaculeer uit.

plaate 2: Ziet er erg goed uit. Een paar dingen die ik nog zou veranderen zijn: de pijlen weghalen, want die passen niet bij de andere (ronde) vormen, Wat blauwe rook ahcter de blauwe objecten rechts en mss nog de tekst onder nog wat geel/goude gloed meegeven. Deze vind ik er beter uitzien dan die andere en als cijfer is het denk ik een 8 waard.

Over het algemeen ziet het er heel goed uit. Ik (beginner) zou denk ik dit mss net kunnen maken, alleeen de tekst word voor mij denk ik wel wat moeilijk ;)
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op wo apr 01, 2009 15:31

ik vind ze allebei ook best goed, 1e zou ik een 7 geven omdat wat er staat mooi is, maar er is nog heel veel leegte, en dat is niet intressant. k vind de text wel heel mooi gedaan, behalve de glinstering.
de 2e zou ik denk ik een 7.5 geven. waarom heb je de tekst niet mooier gemaakt? rook aan de andere kant op de achtergrond zou idd mooi zijn, en hij heeft te weinig diepte, alles staat op de voorgrond, en daardoor lijkt het erg druk. verder heel goed gedaan.
en wellom op het forum :)
GekkeWouter

Berichtdoor Dbotman op wo apr 01, 2009 18:49

GekkeWouter schreef:ik vind ze allebei ook best goed, 1e zou ik een 7 geven omdat wat er staat mooi is, maar er is nog heel veel leegte, en dat is niet intressant. k vind de text wel heel mooi gedaan, behalve de glinstering.
de 2e zou ik denk ik een 7.5 geven. waarom heb je de tekst niet mooier gemaakt? rook aan de andere kant op de achtergrond zou idd mooi zijn, en hij heeft te weinig diepte, alles staat op de voorgrond, en daardoor lijkt het erg druk. verder heel goed gedaan.
en wellom op het forum :)

dankje, zal eens kijken wat ik eraan kan doen
Dbotman

Berichtdoor Dbotman op vr apr 03, 2009 18:46

Nou, ik heb er niks meer aan gedaan, het werd er niet mooier op.
Dbotman

Berichtdoor Gloomy op za apr 04, 2009 11:04

ik denk dat je geen plaatjes kan beoordelen op cijfers... je kan hoogstens commentaar geven.
plaatje van NEL is in mijn ogen 1 grote brush show.
het zijn een aantal standaard burshes die je mee kijgt van paks met een kleurtje achter een beetje text geplaatst.
Je zou daar veeel en veeeel meer mee kunnen doen. Denk aan gradients, light spots inbouwen etc.

de ene met dennis erin vind ik persoonlijk erg leeg. de focus is de text en voor de rest zijn er 2 lijnen. meer valt er eigenlijk niet op te zien. Je zou hier ook met belichting kunnen spelen of met kleur gebruik.
Gloomy

Berichtdoor GekkeWouter op zo apr 05, 2009 12:41

ben ik het wel mee eens, t is ook dat ie om cijfers vroeg, anders had k het ook bij commentaar gehouden.
GekkeWouter

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback