Again a newbie

Je kunt jezelf hier voorstellen aan alle anderen op Photoshop-Tutorials.nl

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Again a newbie

Berichtdoor Dieterius op vr jun 05, 2009 12:52

Hoi,

Ik ben Dieter, ik al een tijdje zinnens Photoshop te leren, maar nu de laatste weken ben ik er echt mee begonnen. Het was ooit een droom van me om grafisch ontwerper te worden. Ik heb een eindje aan het sukkelen geweest met Paint en met MS Publisher (verschillende versies). Maar nu wil ik me iets professioneler gaan bezig houden met Photoshop, en later Illustrator en eventueel InDesign. Ik wil eerst m'n studies nog afmaken (nog 2 jaar) en daarna een avondcursus grafisch ontwerpend volgen ofzo. Maar ondertussen al een aan basis werken kan geen kwaad. Ik wil vooral kaartjes, uitnodigingen, boeken, e.d. vormgeven en ontwerpen. Vooral op printmedia gericht dus. :P

Ik heb al enkele tutorials uitgeprobeerd. En het lukt aardig.

Nu enkel nog oefen zeker?

Dieterius

Re: Again a newbie

Berichtdoor GekkeWouter op vr jun 05, 2009 15:43

klinkt heel interessant. Succes daarmee, en welkom op het forum!
GekkeWouter

Re: Again a newbie

Berichtdoor Gloomy op vr jun 05, 2009 19:51

hey en welkom op het forum

ja denk zeker dat je veel moet oefenen. als grafisch ontwerpen is het niet alleen de kunst iets moois te kunnen maken met programma's maar daarnaast ook proberen de klant gerust te stellen en te begrijpen.
bedenk zelf eens een aantal eisen of een opdracht voordat je ergens aan begint. je leert dan beter minder met werk af te dwalen.

iig veel succes en ik hoop dat je nog veel mag leren haha
Gloomy

Keer terug naar Introductie