1e: Vind het jammer dat je 3 renders erin hebt en dat je juist het middelpunt niet benadrukt. Verder vind ik de style van de sig wel mooi, maar door die 3 renders vind ik hem niet echt mooi.
2e: Vind hem eigenlijk best wel heel erg goed. Je doet juist het tegenovergestelde van normaal ( donker om de render en een lichte render). Vind hem dus er goed uitzien. alleen de tekst kon beter.
3e:Ziet er goed uit.
4e: Vind hem iets te druk, omdat de c4d te veel naar voren komt.
5e: Gewoon heel goed, alleen de tekst niet
6e: VInd hem mooi,alleen je kon mario mss beter mee rin het middenplaatsen. En de tekst alweer niet super. oohja de border vind ik ook te dik en moet eigenlijk gewoon er helemala om heen
7e:Heel gek, maar zeker mooi, vind hem wel leuk. De tekst vind ik hier redlijk goed.
8e: simpel maar goed

9e: Vind dat je hem mss wel wat beter kon blenden, maar toch redelijk. Alleen wat is dat van ding aan de linker kant ?
10e: Vind deze heel erg goed, de tekst is ook goed. Mss een heel klein detail; Ik zal rechts iets meer opvullen met het linker effect.
11e:vind hem wel vrolijk

maar verder gewoon "normaal"
Dit was een beetje in het kort wat ik er van denk, hopelijk kan je er wat mee. Ik ben ook geen pro (eerder beginner) dus als iemand kritiek heeft op mijn kritiek dan hoor ik het graag