Hallo allemaal,
Was bezig met het schrijven van de eerste activiteit, maar liep hier tegen een aantal dingen aan. Vandaar deze algemene uitleg in 1 onderwerp, zodat het wat overzichtelijker wordt.
Benaming:
De activiteiten worden benoemd om zo een duidelijke structuur te houden. Genummerd om de volgorde bij te houden.
Uitleg activiteiten:
- Photomanipulatie:
Maak een beeld met bestaande beelden. Je kan dit met weinig beelden doen, of juist heel veel. Houd je hierbij wel aan de gegeven regels. (Denk aan: Finale Najaarstoernooi)
- ..
Header:
De eerste header is gewoon een kaal voorbeeld, het lijkt me leuk om een aantal van het deelnemende werk te plaatsen in de header.
Regels:
Er zijn elke activiteit een aantal richtlijnen en regels waar jullie je aan moeten houden. De regels zijn echter wel minder streng als bij een toernooi.
Beelden:
Wanneer er beelden beschikbaar worden gesteld voor de opdracht kunnen deze worden gedownload via een link. Lees echter wel eerst alle informatie die erbij vermeld staat. (Dat is nu bij de eerste in het onderwerp zelf geschreven, ik zal dit volgende keer in een 'readme' plaatsen)
Want als foto's een credit-voorwaarden hebben, willen wij geen problemen krijgen. Dus houd je ook aan de stock-foto-regels!
Als foto's een credit-voorwaarden bevatten, en ik meld deze namen al in het onderwerp hoeven jullie dit niet in jullie werk te plaatsen. Dit moet echter wel als jullie het publiekelijk (buiten dit forum om) gaan vertonen!
- Als er meerdere beelden worden uitgeleend, is hier vaak een preview van te vinden in het onderwerp. Het kan echter wel zijn dat hier nog niet alle beelden tussen staan die in de map staan, maar geven dan een indruk.
Verdere vragen en discussies kunnen hier gehouden worden:
activiteiten-discussie-t797.html
Groeten,
Het Photoshop-tutorials.nl team