AmazingPhotoshop.nl

Show hier je website lay-outs en website design specifieke elementen zoals headers en buttons.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

AmazingPhotoshop.nl

Berichtdoor amazingphotoshop op wo dec 16, 2009 16:59

Hallo allemaal,

ik heb een eigen website: AmazingPhotoshop.nl...

Ik zou het leuk vinden om tips te ontvangen voor het design van mijn website!!

amazingphotoshop

Re: AmazingPhotoshop.nl

Berichtdoor skydevil op wo dec 16, 2009 18:32

Nou het woord "amazing" is hier wel op zijn plek. Vind het er echt super uit zien ;)

Alleen jammer dat er reclame bij staat, het is echt veel mooier als dat weg is.
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op wo dec 16, 2009 18:40

(ik weet niet zeker of je zomaar reclame mag maken op dir forum, ook al vraag je om tips. Maargoed:)

Ten eerste:
Klikbaar logo. ik kan nu op Amazing Photoshop klikken, maar niet op het logo, om terug naar de beginpagina te gaan.

Verder kan ik niet heel veel vinden, let misschien wat meer op de tekst in je tutorials, k zie nog af en toe een woord dubbel, of spelfouten. K weet niet hoe oud je bent, maar ik vind dat iedereen die dit soort dingen doet op internet, in ieder geval goed Nederlands moet typen. En ook met een niet te kinderachtige stijl, maar dat valt wel mee. :)
Bij sommige tuts zou ik zelf wel dingen anders doen, zo zou je de kerstballen meer diepte kunnen geven, en zo zijn er nog wel wat dingetjes, maar voor beginners, tot redelijk ervaren photoshoppers, vind ik dit hele goeie tuts!

Ga zo door! Ik vond de tuts duidelijk, en de voorpagina heel goed, met een afbeelding bij de tuts enzo. Heel goed :)
GekkeWouter

Berichtdoor amazingphotoshop op wo dec 16, 2009 21:40

Bedankt voor je Tips GekkeWouter,

ik zal meer op de spelfouten gaan letten. Ik denk dat dat komt omdat ik meteen alles opschrijf en de Tutorials niet controleer voordat ik ze op mijn site neerzet. Ik zal daar meer op gaan letten. (Ik ben trouwens 16 jaar oud, dus ik zou het gewoon zonder spelfouten moeten kunnen schrijven)

Ik zal ook nog even naar die kerstballen kijken!
amazingphotoshop

Berichtdoor GekkeWouter op wo dec 16, 2009 21:44

die kerstballen tut is opzich heel netjes hoor, alleen zou ik de afbeelding die je op de kerstballen plakt wat diepte geven, dmv spherize. :)
GekkeWouter

Berichtdoor hypocrietspriet op do dec 17, 2009 01:32

Heej,

Ik heb je site ff een mijn favoos toegevoegd. Qua design vind ik het er super uit zien. Wel 1 tip. Aan de rechterkant, waar je zeg maar je menu hebt, staan de categorieën wat verder naar beneden. Die zou ik als ik jou was wat meer naar boven zetten. Ik, als photoshop-leek, kijk altijd het eerst naar de categorieën. Daarom vind ik het fijner als die wat meer in het zicht zou zijn. bijvoorbeeld tussen zoeken en nieuwste berichten.

Je tutorials ga ik binnenkort een keer op mijn gemak bekijken.
Afbeelding
hypocrietspriet

Berichtdoor Walter op do dec 17, 2009 16:12

Onderwerp is verplaatst, dit gaat niet om vragen maar om het tonen van een layout, dus de showroom.

De website ziet er leuk uit. En inderdaad zon mini afbeelding ervoor is iets wat handig is en ik voor http://www.photoshop-tutorials.nl ook nog wilde regelen. Probleem is alleen dat dit met het joomla cms systeem minder makkelijk ging dan gedacht :P

Wat me wel (helaas?) opviel is dat de photoshop vertalingen nederlands-engels me erg bekend voorkomen. Exact dezelfde vertalingen en ook met mijn 'ctrl f tip' .....
Walter
Site Admin

Berichtdoor amazingphotoshop op do dec 17, 2009 17:16

Ok hypocrietspiet, bedankt voor je tips!! Ik zal de indeling van de categorieën even veranderen... Hoewel ze ook bovenin staan hoor!!

Walter: Ik heb deze vertalingen van een andere site! Namelijk van http://www.michelescreations.net/weetje ... taalPS.htm
Ik heb ze dus niet van jullie! En met die mini-afbeelding bedoel je zeker de thumbnail? Ja dat zou ik zeker doen! Ik vind dat zelf altijd veel fijner... Dan kan ik sneller zien of ik de tutorial wil gaan volgen of niet! Jammer dat het dan niet zo makkelijk gaat!
amazingphotoshop

Berichtdoor CRaZyZero op za apr 17, 2010 17:10

Goede layout hoor =)
Ik vind die tumbnails ook lekker cool zo groot... dat mis je bij veel websites :-).
Ook lekkere kleuren en sfeer... nice job!

veel succes met je website !

greets,
cz
CRaZyZero

Berichtdoor reinier op ma apr 19, 2010 09:26

ziet er goed uit! niet zo donker en lekkere felle kleurtjes
wat ik wel jammer vind dat het een beetje bassis tuts zijn :D
misschien kan je in je menubalk nog een mooi rollover maken!? maar ik vind de website zeer geslaagd :wink:

Gr. Reinier
Afbeelding
reinier

Berichtdoor amazingphotoshop op do apr 22, 2010 13:53

Bedankt voor jullie complimentjes!

Als jullie het leuk vinden om tutorials te schrijven, kunnen jullie altijd een mail sturen via het contactformulier op mijn website hoor! Dan kan ik je tutorial er zo opzetten! :D
amazingphotoshop

Keer terug naar Website Lay-outs Showroom