auto

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

auto

Berichtdoor gertjantje007 op di jun 29, 2010 20:50

hallo,
ik weet dat hier enkele getallenteerde mensen op dit forum zitten,die een krak zijn met photoshop!
nu het volgende : ik zou doodgraag mijn auto op een mooie achtergrond geplaatst zien(maakt ni uit welke)..
Is er iemand die tijd/zin heeft om zich daar eens vlug mee bezig te houden??
alvast bedankt

Afbeelding

gertjantje007

Re: auto

Berichtdoor Gloomy op wo jun 30, 2010 11:44

hey gertjan.

een makkelijke manier om dit te doen is hem openen in photoshop.
de auto uitknippen.

een leuke foto van een omgeving zoeken. daar je auto in slepen.
en vervolgens ee schaduw eronder tekenen met een brush.

alleen zou ik wel een nieuwe foto maken want deze auto is nat. dat past niet echt bij iets als bijv. een woestijn achtergrond :P
Gloomy

Berichtdoor skydevil op wo jun 30, 2010 16:32

Ik zal het op zich wel willen proberen, ik kan niet garanderen wanneer ik het af krijg, het kan vandaag zijn, maar ook volgende week. Alleen ik zou graag wel willen weten welke achtergrond je wil hebben, wil je iets met een omgeving of moet alleen de auto te zien zijn met een abstract achtergrond? Oohja, vind je het erg als ik je auto gebruik voor een ander ding van photoshop? Ik wil een soort van foto manipulatie maken en je auto lijkt me heel mooi daarin.

p.s Je hebt echt een hele mooie auto, ik hou wel van getunede auto's, alleen twee dingen vind ik iets minder, dat zijn de velgen (waarom niet licht metalen velgen en dan bijvoorbeeld die je op een audi ziet. En de stoelen, zal ik van zwart leder maken, dan is je auto helemaal af :P) Maar echt een mooi auto :D
skydevil

Berichtdoor gertjantje007 op wo jun 30, 2010 21:24

skydevil schreef:Ik zal het op zich wel willen proberen, ik kan niet garanderen wanneer ik het af krijg, het kan vandaag zijn, maar ook volgende week. Alleen ik zou graag wel willen weten welke achtergrond je wil hebben, wil je iets met een omgeving of moet alleen de auto te zien zijn met een abstract achtergrond? Oohja, vind je het erg als ik je auto gebruik voor een ander ding van photoshop? Ik wil een soort van foto manipulatie maken en je auto lijkt me heel mooi daarin.

p.s Je hebt echt een hele mooie auto, ik hou wel van getunede auto's, alleen twee dingen vind ik iets minder, dat zijn de velgen (waarom niet licht metalen velgen en dan bijvoorbeeld die je op een audi ziet. En de stoelen, zal ik van zwart leder maken, dan is je auto helemaal af :P) Maar echt een mooi auto :D

alvast bedankt dat je het eens wil proberen!!
uuhm njah,welke achtergrond zou erbij passen? mischien de zee of ... njah,ik weet het ook niet meteen :)
velgen komen eraan! einde van de maand zal ik dotz velgen kopen ;) geen schrik :p
merci voor't complimentje over mijn auto..
Njah kijk,probeer er gewoon iets van te maken hé,jij bent de ontwerper,je mag ermee doen wat je wilt!! xd
gertjantje007

Berichtdoor skydevil op wo jun 30, 2010 22:26

Ik heb even heel erg snel iets gemaakt, ik heb er een soort van zonsondergang in een weiland er bij gezet. Vind hem nog niet super, maar ik zal er deze dagen wat meer maken. Overigens kan je zeggen welk formaat beeldscherm je hebt (resolutie), want dan kan ik ze daar voor maken ;)

http://img805.imageshack.us/img805/6694 ... utobos.png
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op do jul 01, 2010 13:12

De belichting klopt niet helemaal, maar kwa uitknippen is ie goed :)
GekkeWouter

Berichtdoor skydevil op do jul 01, 2010 18:45

Haha inderdaad, maar ik heb ook totaal geen aandacht gegeven aan de belichting, zoals gezegd het is heel snel gedaan. Uitknippen (zelf vind ik hem niet super uitgeknipt)--> plakken --> schaduw geven --> klaar ;) Maar bij de volgende die ik ga maken zal ik er beter op letten.

btw: vandaag, morgen en waarschijnlijk zaterdag heb ik geen tijd om een andere te maken, dat je het ff weet he :P
skydevil

Berichtdoor gertjantje007 op vr jul 02, 2010 00:09

skydevil schreef:Haha inderdaad, maar ik heb ook totaal geen aandacht gegeven aan de belichting, zoals gezegd het is heel snel gedaan. Uitknippen (zelf vind ik hem niet super uitgeknipt)--> plakken --> schaduw geven --> klaar ;) Maar bij de volgende die ik ga maken zal ik er beter op letten.

btw: vandaag, morgen en waarschijnlijk zaterdag heb ik geen tijd om een andere te maken, dat je het ff weet he :P

whaaaaaaah zaaalig!! egt moooi! (y)
zouje mss de auto "iets" groter kunnen laten uitkomen,of zal dit moeilijk gaan..?
kvint em echt mooi! respect :)
resolutie is 1600x900
merci e :)
gertjantje007

Berichtdoor skydevil op di jul 06, 2010 20:12

Ik ben weer ff bezig geweest en ik heb nu naar mijn mening een mooiere achtergrond. Kijk zelf maar wat je er van vindt, hij is in ieder geval gemaakt voor 1300*900 ;)

P.S zoals je ziet is er een graspolletje voor je auto, dit heb ik er bij gedaan zodat het lijkt dat de foto 1 geheel is. ;)

http://img818.imageshack.us/img818/7077 ... rgrond.png

oohja: Nederland Uruguay 1-1, een super doelpunt van v.Bronckhorst en een blunder van Stekelenburg :(
skydevil

Berichtdoor Gloomy op di jul 06, 2010 20:43

net gemist. ik stak per ongeluk men prullenbak in de hens dus sta nu mijn kamer leeg te blazen van het rook met en ventilator xD
Gloomy

Berichtdoor skydevil op di jul 06, 2010 20:58

haha failboy :P Maar het staat nu 2-1 :D kut goal, maar dat maakt niet uit :P
skydevil

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback