Die link ken ik, is een goede, zit jammer genoeg wel een vertraging van 15min op, maar als je hier rekening mee houdt is het inderdaad leuk
Had er even snel een aantal uitgekozen, heb meer als 2000 verschillende registraties in mijn database staan, waarvan (bijv.) alle KLM en Transavia vliegtuigen. Toch wel bekend met die neem ik aan

. De foto's van de cockpit is niet zo heel moeilijk eigenlijk. Die van het watervliegtuig is gemaakt nadat we geland waren, zat zelf rechtsvoor naast de piloot. Die van de Martin Mars (1ste cockpit foto) is gemaakt bij hun basis (in Canada). Kantoor binnen gegaan en gevraagt of dit mogelijk was

. Die van de MD-11 is gemaakt ook in Canada nadat we geland waren daar. Even wachten met uitstappen en vervolgens netjes vragen aan de stewardess of dat mogelijk is. De meeste zullen dan nee zeggen, maar technisch gezien heeft de stewardess niets te zeggen over dat soort dingen, direct naar de purses (baas van de stewardessen op een vliegtuig) of piloot gaan helpt ook.