Chantal stelt zich voor

Je kunt jezelf hier voorstellen aan alle anderen op Photoshop-Tutorials.nl

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Chantal stelt zich voor

Berichtdoor Chantal op do nov 04, 2010 15:34

Dag forumers :D mijn naam is Chantal. Totnutoe is Photoshop mij totaal vreemd maar ik zou er graag iets van willen leren. Bedoeling is om eerst te proberen met een trailversie want het programma is natuurlijk behoorlijk duur. Voor ik een trail probeer wil ik er het een en ander over lezen, ik hoop dus hier op dit forum wat informatie terug te vinden. Zelf ben ik al jarenlang bezig met paintshop. Ik maakte tutorials voor de liefhebbers op een website en werkte in het begin voornamelijk met tubes. Stilletjesaan ben ik ook begonnen met het bewerken van foto's in het programma en ondekte zo dat je met diverse filters een speciale toets aan je foto kan geven. Je foto verbeteren wat scherpte en belichting betreft zijn ook mogelijkheden die je hebt in Paintshop maar dat is natuurlijk klein bier in vergelijking met de mogelijkheden van Photoshop. Ik vrees dat het ook een stuk moeilijker zal zijn dan mijn vertrouwde Paintshop maar ik wil het toch eens proberen.

Chantal

Re: Chantal stelt zich voor

Berichtdoor Gloomy op do nov 04, 2010 19:06

het zal inderdaad een grote overstap zijn. maar de basis is hetzelfde
je hebt verschillende lagen welke je verschillende filters kan geven of verschillende belichting om zo een mooie foto als eindresultaat te krijgen.
Ik wens je in iedergeval veel succes en leerplezier met photoshop. en natuurlijk WELKOM OP HET FORUM! :D

als je een vraagje hebt stel hem gerust en wij zullen hem voor je beantwoorden :)
Gloomy

Keer terug naar Introductie