Console's

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Console's

Berichtdoor Milio op do mei 21, 2009 22:34

Hey,

Heb onlangs enkele consoles van afbeeldingen nagemaakt, zodat ik ze als vectorbestand kan gebruiken voor projecten, heb ze voor het gemak nu verkleind naar 500px.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn weblog over Photoshop en web design: http://www.design101.nl :)
Milio

Re: Console's

Berichtdoor GekkeWouter op do mei 21, 2009 23:08

ziet er heel goed uit! vooral de PSP, NDS en PS3 :D
k vind beetje jammer dat je blue screen of death op de pc hebt gezet, dan kun je denk ik beter zoiets doen als je op NDS schermen hebt gedaan, want blue screen of death is nogal negatief, en dat vinden mensen vaak niet leuk om te zien.
Maar ze zijn wel supergoed gemaakt! ga je ook nog een wii en xbox 360 doen? :D zou k vet vinden.
GekkeWouter

Berichtdoor Mittch op vr mei 22, 2009 09:05

Netjes hoor. Goed gewerkt met verloop om diepte te suggereren.
Reflecties heb je ook erg goed gedaan, vooral bij de IPhone is de rand erg netjes.
En hahaha een BlueScreen ;) Of je bent een Macgebruiker of je naait de windows gemeenschap ;) :lol: Vind ik niet erg hoor (A)

Maar heb je alles in Photoshop omgezet naar vectoren of in Illustrator?
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor Milio op vr mei 22, 2009 09:27

De Wii en xbox 360 zijn nog onder constructie :) Heb alles met photoshop gemaakt, was misschien beter om met illustrator te doen, maar uiteindelijk worden ze toch als jpg opgeslagen.

De bluescreen kon ik niet laten :P Ben bezig een game site te ontwerpen, dus uiteindelijk zal er wel een screenshot van een game opkomen. Behalve een iPhone en wat iPods kan ik me helaas nog geen macgebruiker noemen, nog tot juni wachten tot de nieuwe modellen uitkomen ;)
Milio

Berichtdoor GekkeWouter op vr mei 22, 2009 10:10

nou, die xbox 360 ben ik dan wel het meest benieuwd naar :)
en die PSP is echt ontzettend realistisch, heel goed. Lijkt me ook wel chill om een mac te kopen, al is het alleen al om van al die malware af te zijn. helaas heb k daar nu geen geld voor. Klein vraagje, offtopic maargoed, enig idee of Bitlord en dat soort bittorrent programma's ook op mac werken?
GekkeWouter

Berichtdoor Milio op vr mei 22, 2009 10:28

Zal de xbox 360 vandaag of morgen posten dan :) Bitlord is alleen voor de pc geschreven, maar er zijn wel voldoende alternatieven voor de mac (Transmission, Vuze, Xtorrent, BitRocket en Tomato Torrent)
Milio

Berichtdoor GekkeWouter op vr mei 22, 2009 12:19

Milio schreef:Zal de xbox 360 vandaag of morgen posten dan :) Bitlord is alleen voor de pc geschreven, maar er zijn wel voldoende alternatieven voor de mac (Transmission, Vuze, Xtorrent, BitRocket en Tomato Torrent)

OK thnx, want als ik misschien een keer een Mac koop, wil k wel films kunnen blijven downloaden :) t blijft jammer dat macs nogal duur zijn..
GekkeWouter

Berichtdoor Gloomy op vr mei 22, 2009 12:41

ik ben PC gebruiker gee n last van malware. en ik vind die bluescreen of death ZEKER wel humor hebben XD ik ben ook een gamer op de windows ( tot mijn schaamte want je hebt er zooo veel gezeik mee) maar games voor de mac zijn nogal prijzig en niet alles komt ervoor uit jammergenoeg :(

de plaatjes zijn zeker mooi :D GJ
Gloomy

Berichtdoor Milio op vr mei 22, 2009 15:26

Heb de XBOX360 nu al wat gemaakt, de ventilatiegaten en enkele knoppen ontbreken nog. Ben behoorlijk druk hier dus de kleuren en schaduwen komen niet zo precies overeen als ik gewild had.
Het XBOX logo op de zijkant is ook wat slordig, maar thuis heb ik al een betere shape daarvoor klaarliggen, dus die word later nog verbeterd.

Omdat ik vanwege de drukte mogelijk de komende tijd niet verder ga met de iconen plaats ik hier alvast mijn voorlopige XBOX360, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Zat te twijfelen met het glanslaagje over de omhulsel. Ik vond het wel mooier staan, maar het maakt het wat minder reallistisch, wat denken jullie?

Afbeelding
Milio

Berichtdoor Gloomy op vr mei 22, 2009 16:51

ziet er al erg goed uit :O
dat CDklepje is gewoon perfect :D
Gloomy

Berichtdoor GekkeWouter op vr mei 22, 2009 17:55

idd, cd-klepje is perfect, moet alleen nog ff tekst op. En dan nog cooling-gaatjes, memory-unit A en B, Connect-knopje, USB-poorten-klepje, en infra-rood ontvangertje, of wat het ook is. (donkere)
GekkeWouter

Berichtdoor Milio op za mei 23, 2009 23:56

Heb het vlug afgemaakt, had beter gekund met ventilatiegaten, de tekst van memory input A/B ontbreekt. Voor de site zal het uiteindelijk toch zo verkleind worden dat dit niet opvalt, omdat ik nogal krap zit met tijd zal ik het zo voorlopig laten. Ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden, en vinden jullie het met of zonder glans mooier?

Result:
Afbeelding
Milio

Berichtdoor albsky op zo mei 24, 2009 07:53

Zonder glans is het absoluut mooier, begint er steeds beter uit te zien, petje af ;)

Heb je trouwens deze;

http://www.kabeltje.com/images/XBOX360.8.24.06.jpg

na proberen te maken of komt het er gewoon bijna precies hetzelfde uit ? :D
Ook kan je misschien de knop wat echter te maken, ook al is dat op de witte xbox wat moeilijker dan op de zwarte zoals dit: http://skattertech.com/media/2007/03/mi ... -elite.jpg
Succes!
Afbeelding
albsky

Berichtdoor Gloomy op zo mei 24, 2009 08:47

1 tip aan de bovenkant zijn die ventilatie gaatjes nogal schots en scheef.
hoe je dit makkelijk doet:
pak een nieuwe laag. en pak een harde ronde brush
zet deze op een spacing van ophoeveel afstan hij onheveer moet hebben.
pak vervolgens je pentool./
zet een eerst punt, houd shift in en zet ver rechts daarvan een andere punt krijg je een rechte lijn)
vervolgens stroke je deze lijn met de brush tool en simulate pressure off.
kijk even hoeveel puntjes je krijg en aan de hand daarvan kopieer je en plak je deze laag een aantal keer zodat je 1 goeie lijn heb.
merge alle puntjes op 1 laag. en maatk vervolgens de volgende rijen ventilatie gaatjes.
doe nog 3 rijen ( gewoon deze uiteindelijke eerste laag 3 keer kopieren en goed plakken).
en voeg alle rijen op 1 laag.

pak vervolgens de free transform tool ( ctrl+t) en ga naar distort of perspective ( welke jou voorkeur heeft). en plaats deze rij gaatjes op Zon manier dat ze precies in de lijn van de xbox passen.
en dan ben je klaar ^^. nu heb je geen last van problemen met steeds kleiner wordende puntjes etc die niet goed uitgelijnt staân ^^
Gloomy

Berichtdoor Milio op ma mei 25, 2009 08:20

Bedankt, zal de glans eraf halen :)

Zoals boven vermeld maak ik met photoshop de product afbeeldingen na, zodat ik ze als vectorbestand kan gebruiken en ze beter manipuleerbaar zijn.

Ook bedankt voor de tip Gloomy, had als noodoplossing beter gewerkt als wat ik nu gemaakt heb. Zal als ik tijd heb ze met shapes precies nabouwen zodat de lichtinval ook klopt. De knoppen kloppen inderdaad niet precies met de productfoto, moet nog getweaked worden.

Bedankt voor jullie tips! :D
Milio

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback