Design maken met Photoshop

Stel hier je vragen over website codering (html, css, php, etc) en het maken en bewerken van websites

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Design maken met Photoshop

Berichtdoor TheDucky op di feb 09, 2010 11:17

Beste mensen,

Ben vrij nieuw op het gebied van Photoshop, nu is mijn vraag ik ben vrij vaak bezig met het maken van scripts enz. Maar nu wil ik me verder gaan uitbreiden met het maken van lay-outs van websites. Dus je raad het al hebben jullie ook een tutorial hier op de site staan waar ik dit kan leren?

En dan wil ik zoiets als dit wel leren:
http://psdvibe.com/category/photoshop

Mag ook iets anders zijn maar dan hebben jullie in ieder geval al een voorbeeld!

Het liefst geen Engelse Tutorials, men engels is namelijk niet echt op zijn best!

Hoor graag van jullie..

Groetjes TheDucky :)

TheDucky

Re: Design maken met Photoshop

Berichtdoor Gloomy op di feb 09, 2010 17:19

ik heb ooit is belooft een tutorial te maken van het begin tot eind van het maken van een website. het is er alleen helaas nog nooit van gekomen xD

er is ook niet echt een tutorial over het maken van een goede weblayout, sinds het maken van een layout over meer gaat dan alleen vierkantjes trekken op je scherm en mooie opmaak van knoppen zogezegt ( ook al is weten hoe je dat doet echt een must)

ik kan je eigenlijk alleen maar aanraden om te kijken naar andere mensen hun webdesigns en ze proberen na te maken. daar leer je echt het meeste van :)
Gloomy

Re: Design maken met Photoshop

Berichtdoor Walter op wo feb 10, 2010 01:48

ben nog wel benieuwd naar die tutorial (:
Walter
Site Admin

Keer terug naar Vragen over Webdesign en codering (html, css, php, ...)