Digital art wallpaper contest, goed idee?

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Digital art wallpaper contest, goed idee?

Berichtdoor iflavour op do mei 07, 2009 11:19

Ik zie hier veel creatief talent voorbij komen en wil jullie dan ook het volgende vragen.

Ik werk voor http://www.iFlavour.nl (desktop wallpaper magazine), als media designer, en we hebben in onze software een Digital Art kanaal, dat gevuld wordt door freelance graphic artiesten.

Nu denken we eraan om een online contest te beginnen, zodat ook onbekend talent (jullie :wink: ) ook gezien kan worden.

Wat denken jullie van het volgende:
We zorgen voor een online ruimte om je wallpaper te uploaden, er kan commentaar gegeven worden en worden gestemd. En elke maand wint de wallpaper met de hoogste stemmen. Deze wallpaper wordt aut. geplaatst in de software en kan dus door elke gebruiker geplaatst en gezien worden. Mooie exposure voor je digitaal talent.

Is hier interesse in? Ons lijkt het een leuk idee!
Laat even weten, we abonneren ons op deze draad, dus elke reactie wordt gelezen.

Meer info volgt als blijkt dat dit een goed idee is. Laat je wensen, ideeën enz. maar weten. :mrgreen:

iFlavour desktop wallpaper magazine is jouw interesses in jouw magazine op jouw bureaublad. Download de software, geef aan waar je interesses liggen en je magazine wordt continue uitgebreid met interessante onderwerpen.
http://www.iFlavour.nl
iflavour

Re: Digital art wallpaper contest, goed idee?

Berichtdoor Gloomy op do mei 07, 2009 11:39

yo iflavour ik zat even te kijken. vind het een leuk stukje software. aleen 1 ding.
ik werk op een resolutie van 1280 x 1024. en jullie wallpapers zijn van andere formaten.
als ik dus een wallpaper selecteer moet ik hem handmatig via men settings op spreiden zetten ( elke keer als ik een nieuwe selecteer)
misschien een handige functie voor het programma:
zorg ervoor dat er hoge resolutie afbeeldingen komen. zoals resoluties van 1600x1200 en zorg ervoor dat ze ook altijd op spreiden worden gezet :D

vind het erg origineel idee trouwens :D blijf het zeker gebruiken ^^

edit: woooow wacht even. net effe zitten kijken en bij digital art zijn er wel een aantal met hoge resolutie.
Gloomy

Berichtdoor GekkeWouter op do mei 07, 2009 14:02

best een leuk idee, maar er zijn hier niet heel veel mensen actief, en al helemaal niet waar ik wel eens een wallpaper van zie.
GekkeWouter

Berichtdoor Mittch op do mei 07, 2009 19:59

Leuk idee. Succes ermee! ;)
Afbeelding
Mittch

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback