Ok, wat ik nog weet

Top idee in ieder geval van die FAQ!
Ik stel voor om hier met zijn allen even een lijst van meest voorkomende punten op te stellen voor de FAQ. We moeten er wel om denken dat het inderdaad simpele vragen en antwoorden blijven, niet geheel complete tutorials, dan wordt het niet gelezen. We kunnen uiteraard wel linken naar andere tutorials, dan wordt het ook een soort inhoudsopgave/index.
Ik denk dat ik de FAQ dan plaats in de categorie basis op de website. Hier kan dan naar gelinkt worden vanaf het photoshop support forum bij berichten. Ook zal ik een nieuwe sticky maken, of de FAQ toevoegen aan het bestaande 'lees dit eerst' topic.
Goed, de punten:
- masken van layers (iets meer info wat je precies kwijt wilt hier Gloomy?)
- uitknippen (linken naar andere tuts over specifieke uitknip bewerkingen? (channels, extract etc) (Gloomy)
- what the font verhaal (Walter)
- vinden van een gebruikte kleur / veranderen van de kleur van achtergrond/object (Walter)
- layers verhaal, soms een niet zien omdat andere erboven etc (Walter)
- Meer ideeen + eventueel gelijk een kort stukje tekst schrijven voor wat erin kan?Zoals je hierboven ziet gelijk een kleine verdeling over wie even wat ongeveer typt

. Gloomy jij hebt die 2 punten genoemd, als je daar wat over wilt typen, graag (: