eentje van mij

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Signatures, userbars en avatars

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

eentje van mij

Berichtdoor picta81 op vr nov 19, 2010 16:03

Afbeelding

Afbeelding
picta81

Re: eentje van mij

Berichtdoor Gloomy op zo nov 21, 2010 12:59

ziet er leuk uit :D de blend had misschien iets beter gekund maar dat is smaak denk ik :D
de kleuren zijn wel mooi ^^
Gloomy

Berichtdoor Delusive op vr dec 24, 2010 16:34

Ik denk dat die super zou geweest zijn als de kwaliteit beter was, niet veel wat je eraan kan doen.

Een tipje voor de blending;
je hebt veel mooie lichtjes erin gestoken, laat die overgaan op de render in een bepaalde bledning mode (bv het geel blauwe links van xena :))

Groetjes!
Delusive

Berichtdoor amor op do dec 30, 2010 10:42

vergeef mij als ik te kritisch ben, maar hou in je achterhoofd dat ik probeer te helpen :)

- ik vind de render niet goed, dat ligt grotendeels aan de kwaliteit ervan (probeer steeds vanuit een goede render te vertrekken)
- de achtergrond is veel te hard verscherpt (zeker de linkerkant) en heeft een totaal verschillend kleurenpallet dan de render
- blending tussen render en achtergrond vind ik niet terug
- tenslotte: je moet altijd proberen je focal point uit het midden te houden.
steeds ergens tussen het centrum en een hoek, je zal zien dat dat voor een betere compositie van je sig zorgt

hopelijk voel je je niet aangevallen, zeker niet de bedoeling

groetjes,
amor
amor

Berichtdoor Delusive op do dec 30, 2010 12:34

@ amor.

persoonlijk denk ik dat de qualiteit overal het zelfde is, en daarom verprutst (zoals jij zij, scherp, als je kijkt naar het haar heeft die het zelfde probleem als links onder).

En je kan wel je focal in het midden zetten, is alleen wat moeilijker omdat je dan met licht het goed moet maken, maar zo kan je wel een mooie diepte krijgen.
Delusive

Berichtdoor Gloomy op do dec 30, 2010 16:06

juah render hier is een screenshot uit een divx film ( kan je zien aan het pixel patroon).
iig.naast dat vind ik het wel een mooie signature. Door kleurgebruikt etc. ook al is alles een beetje pixelachtig ( alsof er een 1 pixel mosaic filter overheen zit) maarja. het stoort me totaal niet
Gloomy

Berichtdoor picta81 op vr dec 31, 2010 09:30

Bedankt voor jullie reacties.
In feite was het eindresultaat niet zo slecht, maar ik heb er als laatste een Topaz filter overheen gezet.
En dit heeft de hele sig een beetje een grunge vorm gegeven, had ik misschien niet moeten doen maar zoals Gloomy zegt ik vondt hem mooi zo :D
Afbeelding
picta81

Berichtdoor TDesign op zo feb 27, 2011 20:17

Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik dit niet echt mooi.
Zo onscherp...
Lijkt daardoor net alsof je je bg van Internet hebt en er gewoon een render op hebt geplakt..
Terwijl dit misschien niet zo is, dat vind ik jammer..
TDesign

Berichtdoor BobMarley op ma maart 12, 2012 16:44

amor schreef:vergeef mij als ik te kritisch ben, maar hou in je achterhoofd dat ik probeer te helpen :)

- ik vind de render niet goed, dat ligt grotendeels aan de kwaliteit ervan (probeer steeds vanuit een goede render te vertrekken)
- de achtergrond is veel te hard verscherpt (zeker de linkerkant) en heeft een totaal verschillend kleurenpallet dan de render
- blending tussen render en achtergrond vind ik niet terug
- tenslotte: je moet altijd proberen je focal point uit het midden te houden.
steeds ergens tussen het centrum en een hoek, je zal zien dat dat voor een betere compositie van je sig zorgt

hopelijk voel je je niet aangevallen, zeker niet de bedoeling

groetjes,
amor

amor ben blij dat je het zo zegt
mensen zo als ij wil ik juiste graag hebben dat die wat over mijn sigs wat zeggen het lijkt soms of het hard over komt
maar bij mensen zo als ij krijg je vaak de beste tips 8)
BobMarley

Keer terug naar Signatures / Userbars / Avatars Showroom + Feedback