Egypte

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Egypte

Berichtdoor rik6230 op za jun 13, 2009 20:15

Ik was afgelopen voorjaar in Egypte met mijn dochter. In een bedoeiien kamp maakte ik de foto van de kamelenschedel die ik hier o.m heb gebruikt. Ik heb deze afbeelding ook als mijn avitar ingesteld. (ik heb nog niet zoveel :? ) Wat moet beter ?

http://i98.photobucket.com/albums/l253/ ... tijn-1.jpg

groet,
Rik

Afbeelding
rik6230

Re: Egypte

Berichtdoor helma op zo jun 14, 2009 06:57

Hallo Rik,
De achtergrond ziet er erg mooi uit moet ik zeggen. Je hebt de 2 afbeeldingen mooi in elkaar geblend.De schedel is vind ik een beetje teveel vervaagd en de randen zijn teveel weggegumd. Ik zou de schedel wat netter proberen uit te knippen en scherper maken. Eventueel nog wat lichtval erop van de maan.
Groetjes helma
helma

Berichtdoor rik6230 op zo jun 14, 2009 10:05

helma schreef:Hallo Rik,
De achtergrond ziet er erg mooi uit moet ik zeggen. Je hebt de 2 afbeeldingen mooi in elkaar geblend.De schedel is vind ik een beetje teveel vervaagd en de randen zijn teveel weggegumd. Ik zou de schedel wat netter proberen uit te knippen en scherper maken. Eventueel nog wat lichtval erop van de maan.
Groetjes helma

Bedankt voor jouw reactie Helma. De schedel was niet gaaf. Er waren stukken afgebroken hier en daar. Omdat niet te laten opvallen heb ik de randen weggegumd maar ben daar misschien wel in doorgeschoten. Over dat licht heb ik zitten denken. In eerste instantie heb ik een geel groenachtig licht uit het oog van die kamelenschedel laten schijnen met schaduw op het zand. Ik was daar niet tevreden mee en heb het weer weggehaald. Wat maanlicht is een goed idee. Dat ga ik proberen.
groet,
Rik

Afbeelding
rik6230

Berichtdoor GekkeWouter op zo jun 14, 2009 23:14

"The deadly dessert."
Letterlijke vertaling: Het dodelijke toetje. :P desert moet met 1 s.

verder ben ik het eens met helma, de schedel kan echt beter. En alles heeft een beetje dezelfde kleur-tinten, waardoor het een beetje eentonig is.
GekkeWouter

Berichtdoor Gloomy op ma jun 15, 2009 10:25

ik vind die kleurtonen niet eens zo erg. ik denk zelfs dat het lelijker word als het meer kleur krijgt. dan verliest het zijn sfeer en thema
maar idd. die schedel mag er van Part uit :P
Gloomy

Berichtdoor rik6230 op ma jun 15, 2009 12:04

Bedankt Wouter en Gloomy. Ik heb er een op het laatst een filter overgedaan om het meer een beeld te laten zijn i.p.v. meerdere foto's. Ik ga nog eens kijken of dat ook anders kan.
groet,
Rik

Afbeelding
rik6230

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback