Even voorstellen

Je kunt jezelf hier voorstellen aan alle anderen op Photoshop-Tutorials.nl

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Even voorstellen

Berichtdoor ennairam op vr jan 23, 2009 15:27

Hoi,
mijn naam is Marianne, 20 jaar en woon in Zoetermeer. Ik studeer MBO Ondernemer Detailhandel op het ROC ID College. Ik vind het heerlijk om mensen te werken, een winkel te verzorgen en te verkopen. Daarom is het ook toepasselijk dat ik teamleider bij Albert Heijn ben, wat ik heerlijk werk vind.
In 2010 begin ik met de opleiding HBO Commerciele Economie.

Begin 2008 leerde ik fotografie kennen; ik ging vaak stappen in Den Haag en ontmoette daar partyfotografen. Zo werd ik een keer uitgenodigd om een avond mee op pad te gaan en foto's te leren maken. Ik werd verliefd op fotografie, en na een niet al te lange tijd kocht ik mijn eigen spiegelreflexcamera, een Canon eos 350D, en werd ik zelf partyfotografe.
Maandenlang ging ik naar de vetste Haagsche feesten, leerde ik de beste DJ's kennen en zette ik duizenden mensen op de gevoelige plaat.

Toen ik weer met een opleiding begon, moest ik er helaas mee stoppen, aangezien het huiswerk zich opstapelde. Daarom besloot ik de hele andere kant met fotografie op te gaan: de natuur. Ik vind het heerlijk om in kleine dorpjes, bossen en stranden te wandelen en alles wat ik tegenkom zo mooi/goed mogelijk te fotograferen.

Ik heb inmiddels wel een beetje de basis van fotografie geleerd, alleen wil ik nu gaan leren hoe ik foto's kan bewerken op verschillende manieren met verschillende technieken. Daarom ben ik lid geworden van dit forum.

Ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen als ik er niet uitkom met Adobe Photoshop. Dat is nog totaal nieuw voor me.

Als jullie een greep uit mijn collectie foto's willen zien, surf dan naar mijn Zoom.nl profiel: http://gallery.zoom.nl/user/50253/ennairam.html

Groetjes,
Marianne

ennairam

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Gloomy op vr jan 23, 2009 20:04

hey marianne. iig welkom op het forum :)

zie zeker goeie foto's op je zoom :D

is er nog iets specifieks wat je wilt leren aan het foto's retoucheren?
wil je ze juist mooier maken? of dingen inzetting bijv.?
Gloomy

Berichtdoor Junkeyz op ma jan 26, 2009 09:52

Welkom! Mede-Zoetermeerder!

Staan mooie plaatjes tussen. Mooie foto's van het westerpark. :)
Afbeelding
PS3 gamers joinen natuurlijk DIT forum
Junkeyz

Berichtdoor Mittch op di jan 27, 2009 17:52

Hallo Marianne,

Welkom op het forum! Heb even gebladerd tussen je foto's en zitten mooie tussen.
Fotografeer zelf ook vooral buiten, maar partyfotograaf lijkt me erg vet. Maar wel moeilijk :shock: , maar je had zeker wel een goede externe flitser aan je camera hangen?
Hierbij wat van mijn foto's:
http://mittphotos.deviantart.com
&
http://gallery.zoom.nl/mittch (< al een tijdje niet meer gebruikt)

Als je iets wilt weten over fotobewerking hoop ik je te kunnen helpen.

Groetjes
Afbeelding
Mittch

Keer terug naar Introductie