Fantasyart met mijn kids erin :)

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Fantasyart met mijn kids erin :)

Berichtdoor (.)(.) op wo jan 20, 2010 11:42

Volgens mij heb ik deze werkjes hier nog nooit gepost (de eerste zeker niet die is er pas vanaf gisteren :P ) Gaarne Feedback en tips
Gr Ger
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
(.)(.)

Re: Fantasyart met mijn kids erin :)

Berichtdoor GekkeWouter op wo jan 20, 2010 13:16

K vind die eerste een beetje freaky, alsof het gezicht smelt...

die andere had je al een keer laten zien. (of op dat andere phtoshop forum :oops: ) Maar ze zijn nog steeds erg goed gelukt :D
GekkeWouter

Berichtdoor (.)(.) op wo jan 20, 2010 18:30

Oeps :oops: Ik had ze idd al eens hier gepost. Ik had de bovenste nieuw en dacht post die andere er direct bij maar dat was dus overbodig :lol: De eerste is idd een beetje freaky ja.. maar niks vergeleken bij een andere creatie van mij waar iemand in een heksenketel boven t vuur word gesmolten :mrgreen: :twisted: (kan m helaas niet posten om privacyredenen)..... ben op t moment bezig met een nieuwe creatie met het thema heelal.. zal m hier posten als ie klaar is
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor (.)(.) op vr jan 29, 2010 22:51

Vandaag ons huis in een nieuwe omgeving geplaatst.. 2 beekjes voor gebruikt. Bomen op de achtergrond geplakt. Gras bijgeplakt. Ik vind m zelf best vet geworden alleen zag ik naderhand pas dat ik t huis had moeten recht transformeren zeg maar en de wolken op de kloppen niet echt.. Zou t leuk vinden als jullie nog tips suggesties voor de volgende hebben (wil er nog een in deze stijl maken)...

Afbeelding

Btw de originele foto:

Afbeelding

Edit.. Ik zie net die streep onder in t water.. Ik heb de verkeerde gepost.. die wat ik wou posten heeft geen streep voor de rest identiek. Ik laat deze maar gewoon staan dus ff over de streep weg kijken :lol:
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor skydevil op vr jan 29, 2010 23:07

Ziet er echt heel goed uit (Y)

Enige wat ik niet helemaal mooi vind is linksboven in daar lijkt het net of een paar takken zweven (ze zitten tenminste niet aan de boom vast) en daar is het ook wat onscherp, maar dit heb je extra gedaan?
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op vr jan 29, 2010 23:28

ik zie net de afbeelding, en het eerste wat ik dacht: Wat woon je in een mooie omgeving :D
Oftewel: Ziet er heel goed uit! enige wat ik zie, naast wat hierboven al genoemd is, zijn de elektriciteitskabels door de lucht, die zien er een beetje raar uit op de bovenste foto. Maar verder vind ik em er echt super uit zien!
GekkeWouter

Berichtdoor (.)(.) op za jan 30, 2010 11:33

Dank jullie voor de reacties. Ik heb de foto in zo verre aangepast (alhoewel de boom nog altijd niet 100% is).. Ik ben nu 42 en merk dat ik echt een bril nodig heb, de stroomkabels zag ik met t blote oog niet :( anywhy ik zou graag jullie mening hebben.. wat ziet beter uit de bovenste of de onderste? ik denk de onderste m'n vriendin zegt dat de bovenste beter past, wie zegt t me..

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor Gloomy op zo jan 31, 2010 18:06

boven, de perspectief van het huis past beter bij de hoek van de foto vergeleken met het landschap daarnaast
Gloomy

Berichtdoor (.)(.) op ma feb 01, 2010 11:36

Gloomy schreef:boven, de perspectief van het huis past beter bij de hoek van de foto vergeleken met het landschap daarnaast

Oke dan houd ik me aan de bovenste, ik kom er eerlijk gezegd niet uit. De een zegt dit de ander dat. Zelf heb ik t idee dat de onderste meer realistisch is (ik zie t huis elke dag voor me) en toch vind ik m schuin mooier... jij ook.. dus zoals gezegd ik houd me aan die variant :)
Afbeelding
(.)(.)

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback