Fashion Sigs

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Signatures, userbars en avatars

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Fashion Sigs

Berichtdoor Reakon op zo dec 02, 2007 11:58

Laatst bijgewerkt door Reakon op zo dec 02, 2007 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Afbeelding
Reakon

Re: Fashion Sigs

Berichtdoor Walter op zo dec 02, 2007 12:58

Ik vind die tweede dan het leukste he ;). Bij die eerste vind ik het trouwens niet mooi dat je de bovenrand zo smal hebt, en de zijranden zo dik...

Wat Birgit zei vond ik wel een goede; zet er even bij wat je gebruikt hebt, zodat wij dat ook kunnen zien. Tegenwoordig kan je veel kant en klare afbeeldingen van internet plukken, maar het gaat er natuurlijk om wat je er zelf mee gedaan hebt :)

Binnenkort komt er trouwens weer een nieuw Design Toernooi, kan je je lekker uitleven ;) Meer info volgt nog, o.a. in onze nieuwsbrief.
Walter
Site Admin

Berichtdoor Cha0z op zo dec 02, 2007 13:21

Nou jah, ik begin stilaan fan te worden van je werkjes :D
Ik vind deze twee ook mooi, hoewel ik ook wel de border iets anders gedaan had maarja, ieder zijn eigen keuze ;)
Latest:
Afbeelding
Cha0z

Berichtdoor Reakon op zo dec 02, 2007 17:00

Walter schreef:Ik vind die tweede dan het leukste he ;). Bij die eerste vind ik het trouwens niet mooi dat je de bovenrand zo smal hebt, en de zijranden zo dik...

Wat Birgit zei vond ik wel een goede; zet er even bij wat je gebruikt hebt, zodat wij dat ook kunnen zien. Tegenwoordig kan je veel kant en klare afbeeldingen van internet plukken, maar het gaat er natuurlijk om wat je er zelf mee gedaan hebt :)

Binnenkort komt er trouwens weer een nieuw Design Toernooi, kan je je lekker uitleven ;) Meer info volgt nog, o.a. in onze nieuwsbrief.

OOh ff stocks posten dan :P

@Chaoz: Thanks :D
Afbeelding
Afbeelding
Reakon

Keer terug naar Signatures / Userbars / Avatars Showroom + Feedback