forum minder actief?

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

forum minder actief?

Berichtdoor kylian op za maart 13, 2010 23:13

Hallo,

Ik heb net van die activiteiten rondes gelezen. Maar er zit allemaal wel iets in.
Je kan de header enz. toch mooier maken enz.
Op hyves zo een groep maken! ik zit op netlog zal daar ook een groep op aanmaken xD.
Facebook, En vooral (denk) activitijten westrijdjes, maar zonder prijzen. Singature van de week.
Die dingen, ik vind dat leuk, ik blijf zeker nog lang omdat ik hier al beter ben geworden. en nog beter wil x).
Maar mij lijkt het idee voor meer dingen te organiseren. Mensen vinden dat leuk.
Hoop dat jullie er iets mee doen,

Groetjes Kylian

De laatste
Afbeelding
kylian

Re: Dood forum.

Berichtdoor Gloomy op zo maart 14, 2010 00:39

het forum een nieuwe layout geven is veel werk en walter en mitch zijn nogal druk ( ik zelf heb geen toegang tot de forum bestanden, en daarnaast heb ik ook nog school).
Het gene op deze site waar het meeste animo is is het support forum en de feedback afdeling. Dus dat is het gene waar wij ons op focussen.
Design wedstrijden worden vaker gehouden op andere sites. zoals tech-gfx.net of weet ik et.

Hyves group hebben we al.
De meeste websites voor photoshop proberen winst te maken uit hun website. bij deze website is dat anders. Wij werken hier allemaal vrijwillig om een product neer te zetten.
halen alleen inkomsten uit de banners en die gaan vrijwel rechtstreeks de hosting in.

Het zijn leuke ideeën maar niet echt geschikt voor dit forum... iig niet op dit moment
Gloomy

Berichtdoor Ruud op zo maart 14, 2010 13:03

Facebook, hyves, etc voor een website vind ik persoonlijk niet echt aantrekkelijk. Ken verschillende websites die dat hebben en vind daardoor vooral de kwaliteit van alles achteruit gaan. Zal dat er wel komen, dan zal ik dus niet van de partij zijn daarbij.

Forum layout aanpassen is verschrikkelijk veel werk om te doen. Heb dat voor mijn forum van mijn site ook gedaan, doe dat niet vaker meer. Dit is dan welliswaar een standaard layout van phpbb3, maar vind het niet mistplaats. Inderdaad, veel websites willen geld verdienen met hun website. Met mijn eigen website doe ik alles op vrijwillige basis, ook de prijsvragen financier ik uit eigen zak. Ik denk dat je beter een team kan hebben van goed gemotiveerde mensen dan mensen die het voor het geld doen.
Ruud

Berichtdoor GekkeWouter op zo maart 14, 2010 15:10

I agree. Ik heb eerder al gedacht: "waarom maken we niet met zijn allen een mooie header, layout, etc?" maar toen wist ik nog niet hoeveel werk dat was. Hyves groep ben k lid van, maar k zit nooit op hyves :P Facebook heb k een account, met 3 vrienden ofso, kom k ook nooit. Dat soort social-websites trekt ook helemaal niemand naar deze website.
GekkeWouter

Berichtdoor Walter op zo maart 14, 2010 18:13

het meeste is al gezegd, het kost allemaal veel tijd en is vrijwillig.

En inderdaad er moeten zoveel dingen aangepast worden om alles te laten kloppen, dat is lastig, en kost zeer veeel tijd. Een nieuwe header kan wel, die er zo ingezet zou kunnen worden.
Overigens kan een beetje inkomsten ook een bron van motivatie zijn, hoewel het niet een puur winst gerichte site moet worden.

Op dit moment zijn we ook bezig om te denken over wat er verbeterd of veranderd kan worden. Maar iedereen heeft ook zijn eigen bezigheden.
Walter
Site Admin

Berichtdoor Ruud op ma maart 15, 2010 08:08

Ik denk dat je de 'leiding' van de website moet overlaten aan mensen die daadwerkelijk tijd hebben. Het schiet niet op als je in de leiding zit en je geen tijd voor dat soort dingen hebt.

Ik zeg niet dat je het forum niet mag/moet veranderen als je geen tijd hebt he! Het kost inderdaad veel tijd, maar wil niet zeggen dat het helemaal niet hoeft te gebeuren. Maak er dan een groot project van ofzo. Ik wil daar best naar kijken, maar dan kan je niet verwachten dat het binnen een week af is.
Ruud

Berichtdoor Gloomy op ma maart 15, 2010 12:28

walter en ik hebben gister even gepraat over wat we met het forum gaan doen en er zijn wat plannen gekomen die jullie waarschijnlijk ook wel leuk vinden om te horen.
als er meer duidelijkheid is vertellen we wel wat meer over de plannen die we over dit forum hebben. en dan kunnen we waarschijnlijk ook beginnen een deadline vast te stellen enzo
Gloomy

Berichtdoor GekkeWouter op ma maart 15, 2010 15:18

En ik zie dat Gloomy's naam nu rood is....
GekkeWouter

Re: forum minder actief?

Berichtdoor Ruud op ma maart 15, 2010 15:28

Promotie :D :!:
Ruud

Re: forum minder actief?

Berichtdoor kylian op ma maart 15, 2010 16:46

Ik wil helpen met lay-out.
Voeg me miss op msn toe..
De laatste
Afbeelding
kylian

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)