Foto Bewerking

Vanwege de toenemende interesse in fotografie en de bewerkingen hiermee in Photoshop is dit subforum aangemaakt.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Foto Bewerking

Berichtdoor MrKramer op ma apr 13, 2009 06:24

Hey, ik ben nieuw in het Fotografeer / Fotoshop wereldje en zou daarom gaarg wat feedback willen krijgen voor mijn foto's
De Foto's zijn ook zelf gemaakt.
De eerste foto is een close-up .
De tweede foto was onscherp genomen, maar ik wou kijken of ik er toch nog iets moois van kon maken.
Wat vinden jullie van de foto's?

*foto's weg...*

Laatst bijgewerkt door MrKramer op vr jul 16, 2010 10:56, in het totaal 2 keer bewerkt
MrKramer

Re: Foto Bewerking

Berichtdoor Gloomy op ma apr 13, 2009 09:54

ik vind het bij de 2de jammer dat die mond erg wegvalt, je zit bij de belichte kant van het gezicht de mond helemaal niet
ook der rechter arm gaat op in de achtergrond

voor derest wel een goeie poging iig.
bij de eerste foto denk ik dat je er wat meer bij kon doen en ook wat betreft de ogen enz. kon je ze nog iets mooier passender maken, sinds je de huid helemaal opgemaakt heb maar niets aan de ogen gedaan hebt, ziet het er in vergelijking wat minder uit

ook. je hebt het gezicht wel een mooi kleurtje gegeven maar de nek niet.
Gloomy

Berichtdoor MrKramer op ma apr 13, 2009 11:16

Gloomy schreef:ik vind het bij de 2de jammer dat die mond erg wegvalt, je zit bij de belichte kant van het gezicht de mond helemaal niet
ook der rechter arm gaat op in de achtergrond

Ik vond dat juist wel weer mooi die overbelichting.

bij de eerste foto denk ik dat je er wat meer bij kon doen en ook wat betreft de ogen enz. kon je ze nog iets mooier passender maken, sinds je de huid helemaal opgemaakt heb maar niets aan de ogen gedaan hebt, ziet het er in vergelijking wat minder uit

De ogen zijn fake, die zijn zelf gemaakt omdat de originele ogen erg wegvielen in de foto.

ook. je hebt het gezicht wel een mooi kleurtje gegeven maar de nek niet.