Foto's leren bewerken

Je kunt jezelf hier voorstellen aan alle anderen op Photoshop-Tutorials.nl

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Foto's leren bewerken

Berichtdoor Sabatini op zo jul 11, 2010 13:27

Hoi,

Ik ben Sabatini ( nickname ). Ik fotografeer graag zinnige en onzinnige dingen ( laatste je weet nooit waar je die voor kunt gebruiken ) en wil graag leren hoe je foto's moet bewerken. Maak graag Albelli fotoboeken over mijn vakanties met dagelijkse verslagen erin. Laatste vakantie had ik foto's gemaakt van een zonsondergang en mijn zus en moeder. Deze wil ik heel graag bewerken daar de belichting etc volgens mij naadje pet is. Deze foto's zijn gemaakt met ook een Canon maar een kleine digitale. Maar ik knip maar raak. Nu heb ik vandaag een nieuwe camera bestelt, een Canon EOS 450, deze krijg ik as dinsdag binnen. Ik hoop dat ik daar nog betere foto's mee kan maken.
Ben dus lerende en hoop dat ik hier veel kan leren.

Ik hoop ook dat iemand mij kan helpen met deze zonsondergangfoto's. Moet alleen ff kijken hoe ik deze op de site kan zetten. Maar komt goed

groetjes

Sabatini

Re: Foto's leren bewerken

Berichtdoor Gloomy op zo jul 11, 2010 14:07

je kan ze op hde site zetten door ze te uploaden bij sites als imageshack, photobucket, tinypic. etc.

daar krijg je een link uit die er ongeveer uit ziet als (img] http://www.tinypic.nl/12523dearsd34153 [/img) bijv. en dat post je dan hier in een berichtje en dan staat hij op het forum ^^

welkom op het forum in iedergedval :D belichting is zeker een moeilijk iets bij photoshop maar daar helpen we natuurlijk graag mee ^^ gefeliciteerd met je nieuwe cameera ook :D.

gr. gloomy
Gloomy

Re: Foto's leren bewerken

Berichtdoor Sabatini op zo jul 11, 2010 14:38

ow... kheb de foto op de site gezet. Wist ff niet of de link voldoende was. Stom van mij
Sabatini

Keer terug naar Introductie