fox-medardo

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

fox-medardo

Berichtdoor pla0tic op do jul 31, 2008 01:31

ik ben nu 2dagen besig met photo shop en wou graag een plaatje laten sien dat mischien iemand mij tips kan geven of een beoordeling

Afbeelding

met vriendelijke groet pla0tic;)

pla0tic

Re: fox-medardo

Berichtdoor pilloe op do jul 31, 2008 08:13

die render van je is beetje te vel minder licht zou wel beter zijn en je tekst is het dezelfde geval. Probeer ook even te kijken op bijv. dafont.com daar heb je heel veel keuze voor lettertypes. Volgens mij had je een best wel mooie achtergrond gemaakt maar heb je de hele ding naar hue/saturnation (heb het denk ik fout geschreven) gemaakt. Doe dat niet alleen als het er mooier op word. Je lijn om de sig heen kon je wat dunner doen of een andere kleur geven. Die verticale lijnen kon je opzich weglaten dat zou er gelijk wat mooier uitzien. Je render kon je achter de lijn beter plaatsen want nu lijkt ie er een beetje opgeplakt uit. Probeer zelf ook met brushes te werken je kan die vinden bij deviantarts.com of gewoon google. Ik vind het wel een erg goeie sig aangezien je maar 2 dagen bezig bent met photoshop :) haha toen ik begon had ik langer de tijd nodig voordat ik uberhout snapte hoe een brush werkte :lol:

mijn rapport cijver van 1 tot 10 is een 6,5 aangezien je maar 2 dagen bezig bent maar wel gevoel heb voor de style enzo kon je een paar kleine dingen zelf ook ontdekken zoals dat je sig er wat beter uit zou zien als je je render achter de lijn had gedaan. Ik ben wel erg aan te twijfelen geweest voor een 7 maar me besluit staat vast :).

succes en geef het niet op :).
Afbeelding
pilloe

Re: fox-medardo

Berichtdoor Cha0z op do jul 31, 2008 09:21

Goed bezig zie ik,
Je volgt tutorials, blijven doen!
Zo leer je techniekjes, daarna kan je zelf wat klooien en kom je vanzelf op iets moois uit..
In het begin is de tekst en border altijd een beetje bagger..
Werk veel met photoshop en dan komt het vanzelf ;)
Latest:
Afbeelding
Cha0z

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback