Gamers aanwezig?

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Re: Gamers aanwezig?

Berichtdoor GekkeWouter op vr okt 02, 2009 14:55

hij is niet gekomen.. :( ik baal echt heel erg.. terwijl hij gisteren al had moeten komen. k heb een mailtje naar de webshop gestuurd, met de vraag waar hij blijft.

GekkeWouter

Berichtdoor Fer op vr okt 02, 2009 18:48

Dat had men vriend ook ooit met zen Nieuwe Mobieltje ze zeiden ja die komt morgen wel, en toen weer niet, en ga zo maar door :P, miss duurt get verzenden gewoon lang
Groetjes Fer
Afbeelding
Fer

Berichtdoor GekkeWouter op vr okt 02, 2009 19:16

ja, k blijf hopen, maar nadat ik hem had ge-preordered, las ik op andere fora dat ie ook al in de winkel lag, voor de echte release-datum dus. Had ik em dus al die dag kunnen spelen, als ik dat ff iets eerder had gelezen. En nu heb ik em gewoon 2 dagen (minstens, als ie morgen komt) na de release-datum.
GekkeWouter

Berichtdoor Fer op za okt 03, 2009 12:18

Bestellen heeft ook voordelen want : Dalijk ga je naar winkel is dat Spel uitverkocht in de winkel en als er dan op internet staat op vooraad ;)

Dus bestellen kan ook handig zijn ook al moet je langer wachten

Stel hij was uitverkocht in de winkel had je misschien nog langer moeten wachten voordat er een nieuwe lading in de winkel ligt :D
Groetjes Fer
Afbeelding
Fer

Berichtdoor Gloomy op za okt 03, 2009 12:49

zoiezo is bestellen chiller.
heb geen zin om op mijn fiets te klimmen om naar de winkel te gaan. veel te lui voor
laat hun et maar brengen
Gloomy

Berichtdoor GekkeWouter op za okt 03, 2009 16:31

ja ik ga ook altijd voor pre-order, als ik zeker weet dat ik em wil, en dat is zo met fifa en Modern Warfare 2. allebei gepre-ordered, en fifa is vandaag geleverd, eindelijk dan toch :)
GekkeWouter

Vorige

Keer terug naar Offtopic / Lobby