Gamers aanwezig?

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Gamers aanwezig?

Berichtdoor Mittch op do jan 22, 2009 15:42

Hallo allemaal,

Veel photoshop-fanaten zitten veel achter de computer, daarom mijn vraag, spelen jullie veel games?

Zo ja;
Waar op: (console, pc, handheld; gameboy etc.)
Wat is jou lievelings genre: (shooters/strategie/RPG's/1vs1 als Tekken/Soulcalibur etc.)
Welke games momenteel:
Welke games zijn volgens jou toppers:
En misschien welke totaal niet!:

Zie het niet als een verplichte enquette maar als een nieuw gespreksonderwerp ;)

Afbeelding
Mittch

Re: Gamers aanwezig?

Berichtdoor skydevil op do jan 22, 2009 15:49

Waar op: (console, pc, handheld; gameboy etc.)---Playstation 3---
Wat is jou lievelings genre: (shooters/strategie/RPG's/1vs1 als Tekken/Soulcalibur etc.)---shooters/voetbal---
Welke games momenteel:---pes2009/Resistance2/Call of duty 5---
Welke games zijn volgens jou toppers:---Resistance 2/call of duty 4/en straks killzone2---
En misschien welke totaal niet!:eeuhm, meestal fantasie games en games als tekken het ligt eraan,soms kan ik het vet vinden en soms ook weer helemala niet.

mittch wil jij hem ook ff invullen ben wel benieuwd :D
skydevil

Berichtdoor Gloomy op do jan 22, 2009 15:57

Waar op: PC ( owyeaahhh :P)
Wat is jou lievelings genre: shooters, mmo's en RTS
Welke games momenteel: World of warcraft en BF2. maar ook wel CoD2 etc. vind die nieuwe steeds meer functies hebbe... verpest het een beetje
Welke games zijn volgens jou toppers: World of warcraft en CoD2 zijn mijn all time favorites
En misschien welke totaal niet!: rollercoaster tycoon en shit als dat hoef ik niet :P geen zak aan :) guildwars vond ik ook minder te snel level 20 en dan geen zak meer te doen
Gloomy

Berichtdoor Mittch op do jan 22, 2009 16:03

Waar op: (console, pc, handheld; gameboy etc.) Vroeger vooral op mn PC, maar sinds ik een Mac heb amper. Vroeger Nintendo 64 :P , oude xbox, en momenteel op de 360.

Wat is jou lievelings genre: (shooters/strategie/RPG's/1vs1 als Tekken/Soulcalibur etc.) Ben wel snel tevreden, maar momenteel vooral Rpg's en shooters. Vroeger veel strategie als Red alert, Age of Mythology, Age of Empires, Empire Earth etc.

Welke games momenteel: Op mn Mac heb ik een tijdje WoW (private server :mrgreen: ) gedaan, nu minder, gaat te veel tijd in zitten. Oude xbox: Halo 2, Fable1 en Dynasty Warriors 3. Dit is alweer de 2e x dat ik een 360 heb, eerste moest ik verkopen voor het geld. Eerste 360: 'Overlord', 'Halo 3'. Mn nieuwe 360: Devil May Cry 4, Soulcalibur 4, Assassins creed. En ik regel binnenkort Fable2, Ninja Gaiden 2 en COD-world at war even.

Welke games zijn volgens jou toppers: Halo serie, maar had geen xbox-live dus singleplayer was na een tijdje saai, Assassins Creed; super wereld, super gameplay en Diablo 2. Die laatste is al weer een goude oude. Die speelde ik veel op mn oude PC.
En misschien welke totaal niet!: Even kijken, heb er genoeg voorbij zien komen. Vooral op mn oude xbox.. 'Wreckless' en 'Kingdom under fire' bijv. De eerste paar levels waren wel ok, tot dat ik vast liep :P

Zo hopelijk was dit genoeg uitleg 8) :lol:
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor Walter op do jan 22, 2009 18:02

Omdat ik het druk heb speel ik weinig games.. helaas, maar Age of Empires 3 - The Asian Dynasties multiplayer dat doe ik nog wel als ik tijd heb :) Dit blijft een van de beste spellen.
Voorkeur gaat uit naar strategiespellen en voor de pc, want ik heb geen andere spelcomputer, hehe
Walter
Site Admin

Berichtdoor skydevil op do jan 22, 2009 18:39

Ik heb ook een tijdje, C&C tiberium sun gespeeld, was ook wel vet :D
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op vr jan 23, 2009 15:39

jazeker game ik!

Zo ja;
Waar op: Xbox 360
Wat is jou lievelings genre: Sport, extreme sports, shooters.
Welke games momenteel: Skate, Skate 2, Fifa 09, heel soms nog CoD Modern Warfare.
Welke games zijn volgens jou toppers: Skate en Skate 2!! Niet normaal dat iedereen Tony Hawk altijd zo goed vond (Ikzelf ook), Skate is echt fenomenaal & vernieuwend.. probeer de demo maar eens, als je dat nog niet hebt gedaan :)
GekkeWouter

Berichtdoor skydevil op vr jan 23, 2009 17:22

ik heb de demo van skate 2 gedownload, alleen nog geen tijd gehad om hem te instaleren en te spelen :P
skydevil

Berichtdoor Junkeyz op ma jan 26, 2009 09:56

Waar op: Sony Playstation 3
Wat is jou lievelings genre: Shooter/Racing/Adventure
Welke games momenteel: LittleBigPlanet/Burnout Paradise
Welke games zijn volgens jou toppers: Assassins Creed/LittleBigPlanet Toekomstige topper: Killzone 2
En misschien welke totaal niet!: Wheelman/NFS ProStreet oid.

:D
Nog meer PS3 gamers?
Afbeelding
PS3 gamers joinen natuurlijk DIT forum
Junkeyz

Berichtdoor skydevil op ma jan 26, 2009 13:39

ik speel op ps3 ;)
skydevil

Berichtdoor Junkeyz op wo feb 04, 2009 10:09

Morgen komt de demo van Killzone 2 uit. Te downen in de PSN Store. Joepie. 8)

Trotse PlayStation eigenaars zullen eens een kijkje moeten nemen bij ps3life.nl.
Kickass site/forum, met leuke medegamers, en goeie nieuwsartikelen. En daar kan je vast nog wel wat members strikken om hier te joinen, aangezien er daar ook wel wat aardige photoshoppers zitten. 8)
Afbeelding
PS3 gamers joinen natuurlijk DIT forum
Junkeyz

Berichtdoor Mittch op di maart 03, 2009 19:30

Hé, laat ik weer eens een update uitbrengen.
Vorige week Fable 2 van mn werk gehad, en ben veels te verslaafd geraakt. Wil het spel zo lang mogelijk spelen dus doe alles wat niet hoeft :P Zoals heel veel handelen, geld verdienen, alle huizen opkopen en slapend rijk worden..

Ook heb ik VivaPinata, nieuwe, iets met paradijs gekregen, deze moet ik nog een keer bekijken :lol:

Voor de rest geen games gedaan.. Jullie een update?
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor GekkeWouter op di maart 03, 2009 21:33

al voor ik mn enige post in dit topic postte, speelde ik ook veel Fallout 3, en nu nog wel.. hoort tog wel in mn aanrader-lijstje!
GekkeWouter

Berichtdoor skydevil op di maart 03, 2009 22:43

Ik speel nu killzone 2 :D
skydevil

Berichtdoor Gloomy op di maart 03, 2009 23:49

gisteravond een foutegame avond gehouden.
paar mensen de ergste spellen ooit megenemomen en toen die zitten doen. titels die voorbij kwamen:
miami speedboat racer
de smurfen- telesmurfer
harry potter en de steen der wijzen
runescape
BF vietnam ( vonnik nie echt fout maarja echt goe is ie ook nie)
Gloomy

Volgende

Keer terug naar Offtopic / Lobby