Waar op: (console, pc, handheld; gameboy etc.) Vroeger vooral op mn PC, maar sinds ik een Mac heb amper. Vroeger Nintendo 64

, oude xbox, en momenteel op de 360.
Wat is jou lievelings genre: (shooters/strategie/RPG's/1vs1 als Tekken/Soulcalibur etc.) Ben wel snel tevreden, maar momenteel vooral Rpg's en shooters. Vroeger veel strategie als Red alert, Age of Mythology, Age of Empires, Empire Earth etc.
Welke games momenteel: Op mn Mac heb ik een tijdje WoW (private server

) gedaan, nu minder, gaat te veel tijd in zitten. Oude xbox: Halo 2, Fable1 en Dynasty Warriors 3. Dit is alweer de 2e x dat ik een 360 heb, eerste moest ik verkopen voor het geld. Eerste 360: 'Overlord', 'Halo 3'. Mn nieuwe 360: Devil May Cry 4, Soulcalibur 4, Assassins creed. En ik regel binnenkort Fable2, Ninja Gaiden 2 en COD-world at war even.
Welke games zijn volgens jou toppers: Halo serie, maar had geen xbox-live dus singleplayer was na een tijdje saai, Assassins Creed; super wereld, super gameplay en Diablo 2. Die laatste is al weer een goude oude. Die speelde ik veel op mn oude PC.
En misschien welke totaal niet!: Even kijken, heb er genoeg voorbij zien komen. Vooral op mn oude xbox.. 'Wreckless' en 'Kingdom under fire' bijv. De eerste paar levels waren wel ok, tot dat ik vast liep

Zo hopelijk was dit genoeg uitleg