Die is erg populair, ik hoor wel vaker mensen zeggen dat ze die mooi vinden. Maar nee, daar heb ik geen tutorial voor, maar ik leg het wel even kort uit. En zoals ik tegen iedereen zeg: de rook is een afbeelding van internet. Gewoon zoiets als hieronder. Die licht-lijnen heb ik met de pentool gedaan, en de tekst is niet byzonder, die heeft alleen een leuk font, en een hele lichte gradient overlay, van heel licht grijs, naar iets donkerder grijs. Om de afbeelding hieronder een zwarte achtergrond te geven, hoef je alleen maar ctrl + i in te drukken, dat is invert colors. De rook wordt dan heel licht.
De regenboog kleuren in de rook zijn heel simpel, boven de rook maak je een nieuwe laag, deze vul je met de regenboogkleuren, en die laag zet je op overlay. Omdat de achtergrond zwart is, zie je daar de kleuren niet

Dit zijn de lagen (zonder de lijnen), bovenaan de regenboog-gradient, op overlay gezet, daaronder de rook (van de afbeelding hierboven, maar dan met ctrl+i gedaan om de achtergrond zwart te maken.)