Gekke's Showroom

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Gekke's Showroom

Berichtdoor GekkeWouter op wo jan 21, 2009 18:40

Wat leuke dingen die ik heb gemaakt, van oud naar nieuw, zodat jullie een idee hebben van wat ik kan :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding (Mijn logo)
Afbeelding

GekkeWouter

Re: Gekke's Showroom

Berichtdoor Mittch op wo jan 21, 2009 22:07

Bedankt voor het aanmaken van een verzamel topic ;) Zo houden we het forum schoon en overzichtelijk.

Leuke designs btw ;)
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor Walter op do jan 22, 2009 13:47

Mooie designs, zeker!
Die grote met dat oranje/blauw moet je ergens voor gaan gebruiken, een reclame/flyer ofzo!
Walter
Site Admin

Berichtdoor GekkeWouter op di apr 28, 2009 19:19

om het forum overzichtelijk te houden, zoals Mittch al zei, post ik mijn nieuwe sig maar gewoon in mn showroom: (ook al ben k dat vergeten bij mn samsung omnia afbeeldingen)
Afbeelding Versie 1
Afbeelding Versie 2
en een die k laatst had gemaakt, maar waarbij alleen de tekst heb toegevoegd, en een border, dus zie ik het niet echt als 'mijn werk'
Afbeelding

wat vinden jullie ervan? die eerste is eigelijk een tussen-product, k weet niet zeker of k die nog verder wil afmaken, of dat ik em zo hou.
GekkeWouter

Berichtdoor skydevil op di apr 28, 2009 21:33

Ik vind versie 2 van je sig er heel mooi uit zien, vooral de tekst. De tekst vind ik echt super er uit zien ;)

EDIT: vraagje; hoe heb je die sig van dirkandries gemaakt ? en dan gaat het mij vooral om die gekleurde rook :D
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op di apr 28, 2009 21:49

die rook zat er al in, maar dan zonder kleur,en k denk dat het jou gaat om de vorming van de rook? dus daar kan k je niet mee helpen.

edit:

en de tekst heb ik eerst in een aparte afbeelding behoorlijk groot gedaan, en dan dmv een afbeelding van een roestende plaat displaced. dat vind ik zelf altijd een mooi effect hebben, net als in deze die ik al eerder had gemaakt. daardoor lijkt het echt alsof de tekst in de achtergrond is, en met de achtergrond mee kapot gegaan is :) alleen heb k in mn sig gee bevell/emboss gebruikt, en in die achtergrond wel, en nog wat andere effectjes. k wou de tekst in de sig gewoon heel subtiel houden.

die sig ga k gebruiken op n ander forum ;)
GekkeWouter

Berichtdoor GekkeWouter op zo mei 03, 2009 22:22

(sorry voor dubbel post)

mijn nieuwste 2, als request van ene Meneer R. op een ander forum, hij wou iets met master chief of warhammer 40k:
Afbeelding

Afbeelding
GekkeWouter

Berichtdoor skydevil op ma mei 04, 2009 13:19

Goed geblend, maar verder vind ik het eigenlijk niks bijzonders. Die anderen die je hier voor had gemaakt vind ik toch wel beter .
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op ma mei 04, 2009 15:17

klopt, maar hij vond die van mij supervet, en hij had geen beschrijving voor een achtergrond dus heb k et maa een beetje geblend.. en wat gebrushed, net als in mijn eigen sig. hij vond de 2e wel vet maar k weet niet of ie em gaat gebruiken.
GekkeWouter

Berichtdoor skydevil op ma mei 04, 2009 17:41

De eerste vind ik er ook wel redelijk uitzien, maar de 2e vind ik gewoon helemala niks, maar dat heeft met smaak te maken en als hij het mooi vind dan is het toch goed :D
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op zo mei 10, 2009 11:53

uiteindelijk weer wat meer geprobeerd, en na overleg met hem, is dit hem geworden, en ik vind deze ook veel beter dan die vorige 2:
Afbeelding

nog een request:
Afbeelding

Afbeelding

welke vinden jullie mooier? SkitZo heeft namelijk nog niet gereageerd, en volgens mij is hij heel lang niet online geweest op dat forum. t is ook voor et eerst dat ik een effect gebruik waarbij het lijkt alsof Master Chief uit de rook komt.

Mijn eigen nieuwe Sig:
Afbeelding

en een bijbehorende Avatar (op dat forum is maximale ava-grootte 260 x 80)
Afbeelding

nog een request:
Afbeelding

k vond em zelf niet geweldig, dus k had 5 versies met allemaal wat verschillen gemaakt, maar t is dat de achtergrond uit een film komt (LOTR) en dat vind ik zelf gewoon niet zo mooi, maar hij vond hem vet.

en nog een userbar:
Afbeelding

maar omdat op de meeste forums er een max is van 1 afbeelding per sig gebruik ik hem niet :P en hier gebruik ik hem niet omdat ik dat een beetje gejat vind van BassWave ;)
GekkeWouter

Berichtdoor skydevil op zo mei 10, 2009 12:55

Van je andere request vind ik de eerste mooier, want de afbeeling is oranje en dan denk ik aan landen waar het warm is en woestijnen zijn. En daar heb je dan meestal van dat soort rook (zandkleurig) dus ik vind ik de mooier. De Tweede zou ik meer gebruiken als je ziet dat er een explosie is ofzow in een gebouw.

Je nieuwe sig vind ik overigens er heel goed uitzien :D
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op zo mei 10, 2009 12:58

ja k had eerst die grijze, maar dat von ik ook niet passen, dus heb ik er nog ff een laag oranje op overlay gezet ofso, en dat vond k zelf ook beter :)

en mijn eigen sig vind k zelf ook 1 van de mooiste die k ooit gemaakt heb :D
GekkeWouter

Berichtdoor Isil op zo mei 10, 2009 15:32

Nou ik vind die 2e Skitzo (uit de rook) geweldig echt.
Die paarse rook en die vurige bergen op de achtergrond....
Mooi.

Isil

Berichtdoor albsky op ma mei 11, 2009 09:24

Zeker vette dingen, laat maar meer komen ;)
1 kleine opmerking (zijn wel meer hoor maar deze moest ik ff kwijt);
Dat eerste plaatje, daar had je wel wat meer aan kunnen besteden, het lijkt nu wel een schildje met een vector brush er achter en dan een fade op die vector brush of een soort van soft weg ge brushed.
Nog een leuk effect erbij en ook die is top =)
PS; Vooral die blauw met oranje; WAUW =D
Afbeelding
albsky

Volgende

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback