Ik ben van plan mijn blanco snowboard te gaan bestickeren, hiervoor heb ik zelf geprobeert een ontwerp te maken van het automerk ABARTH, ik werk namenlijk bij de abarth dealer en wij verkopen ook abarths snowboards maar helaas zijn deze zelfs inkoopprijs alleen weggelegd voor rijkere mensen
jammer genoeg ben ik zelf nog maar 2 maanden in het bezit van photoshop en kort gezegd bak ik er dus niks van
mijn vraag aan jullie is , zou er iemand mischien voor mij een mooi ontwerp kunnen maken?
mijn plan was om op het board in ieder geval de tekst ABARTH en de schorpioen van abarth voor te laten komen , voor de rest schuine zwarte vlakken (met rechte lijnen, dit i.v.m uitsnijden van de sticker) en dan binnen deze vlakken de abarth tekst of de schorpioen te laten vallen (zodat ik deze niet apart hoef uit te snijden)
het gaat dus alleen om de nose en de tail van het board, het midden houd ik graag wit en hier wil ik een orgineel embleem van abarth plaatsen!
hier een url van de foto van een board met de schuine blokken die ik ongeveer bedoel (alleen de blokken, niet de kleur en letters/figuren)
http://www.google.nl/imgres?q=abarth+ni ... 36&bih=744
ik weet dat het mischien een hele rare vraag is om dit aan jullie te vragen omdat het veel tijd kan kosten maar gok er op dat er iemand is die het als leuke hobby ziet, ook ben ik bereid voor een mooi ontwerp te betalen (dat hij mij gestuurd wordt in lage resolutie en ik betaal om het ontwerp in HD te krijgen?) de kosten graag vantevoren met mij bespreken
voor degenen die mij zouden willen helpen, alvast erg bedankt!
Mvg marinus