Goedemorgen Skydevil,
Ik heb de layout net even bekeken. De punten die hieronder komen te staan is opbouwende kritiek, niet negatief/afkrakend bedoeld.
De eerste indruk die ik krijg dat het er 'goedkoop' uitziet (niet helemaal goede woord). Er worden in principe maar 5 kleuren gebruikt, waarvan ik het rode erg nadrukkelijk aanwezig vind. Is niet geheel mijn smaak, maar dat is mijn mening he. Ik moet je echter wel nageven dat het een simpel design is, wat ik persoonlijk (heb ik ook al in een andere topic gezegt) erg goed vind. Niet teveel frutsels erop en eraan. Net was jij zegt over die shadows, etc, vind dat hier niet storend. Vind dat bij de twee grote vlakken in het midden juist wel wat hebben!
Wat ik echter wel minder vind, maar was jij ook al noemde, is dat er aan beide kanten navigatielinks moeten komen. Nu ziet het er erg smal uit, maar dit kan nog veranderen las ik. Wat ik zelf altijd vind is dat menu aan de zijkant de website versmalt en probeer daarom ook altijd een horizontaal menu/links te doen. Echter heb je dan beperkte ruimte die je in en verticaal menu niet hebt. Ik zou 1 menu weghalen (bijvoorbeeld rechts) en het menu links laten staan.
Waarom geen afbeeldingen in de layout? Ik zeg niet dat het verplicht is of dat het moet, maar vraag het me af
Verder ziet het er goed uit en ben erg benieuwd naar veranderingen in de layout en als het online staat