Ik moet voor het eerst iets afleveren bij een drukker. Breed 130mm x H 90mm. De eerste opmaak had ik zonder na te denken in RGB opgemaakt, niet bij stil gestaan en de resolutie was maar 72. Klaar opgestuurd etc... krijg ik een mailtje van de drukker dat het te klein is? en dat de resolutie te laag is. ( kan ik mij nog enigszins wat bij voorstellen. Als ik mijn resolutie aanpas naar 300 pixels/cm dan veranderd mijn hoogte 8,5 mm bij breed 12,3 mm en zo kan ik wel door blijven gaan, maar 130mm x 90mm bij resolutie 300 pixels/cm krijg ik niet goed. Constrain proportions staat aangevinkt en die kan ik alleen aanklikken als ik resample image aanvink. Maak ik gewoon een nieuw bestand aan dan lukt het me wel om 130mm x 90mm bij 300 pixels /cm maar dan opent het bestand met een view van 16,7% en lijkt het werkblad mij te groot voor 130mm of is dat gezichtsbedrog? Kan mij niet voorstellen dat 130mm breed een heel scherm in beslag neemt en dan zie ik nog maar een gedeelte ervan. Maar goed hoop dat iemand mij dit duidelijk kan maken, want ik snap er niets van
alvast bedankt