Header

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Header

Berichtdoor kylian op ma maart 15, 2010 17:39

Hallo
Afbeelding
Een makkelijke header.
Weet niet wat jullie er van vinden.

De laatste
Afbeelding
kylian

Re: Header

Berichtdoor GekkeWouter op ma maart 15, 2010 18:03

dat is wel heel klein... dat zal niet de bedoeling zijn geweest.
GekkeWouter

Berichtdoor kylian op ma maart 15, 2010 20:36

GekkeWouter schreef:dat is wel heel klein... dat zal niet de bedoeling zijn geweest.

Idd w8
Afbeelding
De laatste
Afbeelding
kylian

Berichtdoor skydevil op ma maart 15, 2010 21:47

Ziet er goed uit, maar voor dit forum denk ik niet.

Ten eerste is de tekst veel te klein vind ik en ik denk niet dat we het forum opeens rood gaan maken ;)

Maar wel grappig gemaakt.
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op di maart 16, 2010 12:46

K vind het er eerlijk gezegd niet zo heel goed uit zien :p
Voor een beginner in photoshop is het heel leuk, maar aangezien dit een photoshop-forum is, meot het echt wel wat beter, en zou het niet representatief zijn voor de kunde en bekendheid met photoshop van bijvoorbeeld Walter, Gloomy, Mittch, Skydevil en mijzelf. (sorry als ik mensen vergeet die fantastisch goed zijn :P)
GekkeWouter

Berichtdoor Ruud op di maart 16, 2010 13:30

Ben ik het niet echt mee eens.

Ten eerste is dit een Photoshop forum voor zowel beginners als gevorderden. Ik vind het dan niet terecht dat alles meteen eruit moet zien alsof het door een gevorderde is gemaakt. Misschien is dit voor die persoon al veel werk en is het voor hem al professioneel. Ik denk dat je moet kijken wat iemands ervaring is en aan de hand daarvan oordelen of het goed is of niet.
Ruud

Berichtdoor kylian op di maart 16, 2010 17:13

Ik heb het juist simpel gehouden omdat de oorspronkelijke header ook heel simpel is.
Ma boeit voor de rest niet, kan er natuurlijk veel effecten op gaan zetten ofzo.
De laatste
Afbeelding
kylian

Berichtdoor skydevil op di maart 16, 2010 19:24

Ik vind de header ook goed als je kijkt naar de ervaring zoals Ruud al zegt. Het ziet er goed uit voor een beginner, maar voor een veel meer ervaren photoshopper stelt dit natuurlijk niet zo veel voor. (je doet namelijk een gradient, daarover nog een pattern en dan de tekst (die je wss gemotionblurd hebt) Maar zoals gezegd voor een beginner is dit goed, zo ben ik ook begonnen met zulke dingen.
skydevil

Berichtdoor kylian op di maart 16, 2010 19:34

skydevil schreef:Ik vind de header ook goed als je kijkt naar de ervaring zoals Ruud al zegt. Het ziet er goed uit voor een beginner, maar voor een veel meer ervaren photoshopper stelt dit natuurlijk niet zo veel voor. (je doet namelijk een gradient, daarover nog een pattern en dan de tekst (die je wss gemotionblurd hebt) Maar zoals gezegd voor een beginner is dit goed, zo ben ik ook begonnen met zulke dingen.

Uhu, ma ik kan veeel beter als dit.
Ma ik d8 dat ze hier een simpele header wouden :s
De laatste
Afbeelding
kylian

Berichtdoor skydevil op di maart 16, 2010 21:09

Ik geloof best dat je beter kan, alleen (wat ik zelf ook had) betekent simpel niet altijd mooi, terwijl mooie dingen vaak simpel zijn. Maar dit komt met ervaring ;)
skydevil

Berichtdoor Ruud op wo maart 17, 2010 07:37

Belangrijkste is dat je er zelf tevreden over bent :wink:
Ruud

Berichtdoor GekkeWouter op wo maart 17, 2010 12:45

Ruud schreef:Ben ik het niet echt mee eens.

Ten eerste is dit een Photoshop forum voor zowel beginners als gevorderden. Ik vind het dan niet terecht dat alles meteen eruit moet zien alsof het door een gevorderde is gemaakt. Misschien is dit voor die persoon al veel werk en is het voor hem al professioneel. Ik denk dat je moet kijken wat iemands ervaring is en aan de hand daarvan oordelen of het goed is of niet.

Het is inderdaad een forum voor beginners en gevorderden, maar als je een banner maakt waar gevorderden niet van onder de indruk zijn, lijkt het alsof het een forum is voor alleen beginners. Ik zeg ook niks ten nadele van Kylian, maar het zou niet representatief zijn voor ons forum.

@Kylian:
We willen ook wel een simpele header (als we die zouden veranderen), maar een simpele header kan ook professioneel ogen, en dat doet deze niet, vind ik. Daarvoor is er teveel open ruimte in de banner, en ik begrijp niet helemaal wat er is gebeurd met de zijkanten van de header, maar dat ziet er ook niet uit zoals het de bedoeling was.
GekkeWouter

Berichtdoor Ruud op wo maart 17, 2010 17:38

GekkeWouter schreef:

Het is inderdaad een forum voor beginners en gevorderden, maar als je een banner maakt waar gevorderden niet van onder de indruk zijn, lijkt het alsof het een forum is voor alleen beginners. Ik zeg ook niks ten nadele van Kylian, maar het zou niet representatief zijn voor ons forum.

Dus nou wil je eigenlijk zeggen dat alles moet voldoen aan de eisen van een gevorderden :P zodat die wel onder de indruk zijn. Vindt dat niet geheel terecht. Gevorderden zijn ook zo begonnen en zullen dan ook wel denken van pffff dat ziet er niet uit, maar zo ben je zelf ook geweest. Ga dan niet afkraken maar opbouwende kritiek geven. Of gewoon geen commentaar geven op het topic.
Ruud

Berichtdoor kylian op wo maart 17, 2010 17:48

Ruud schreef:
GekkeWouter schreef:

Dus nou wil je eigenlijk zeggen dat alles moet voldoen aan de eisen van een gevorderden :P zodat die wel onder de indruk zijn. Vindt dat niet geheel terecht. Gevorderden zijn ook zo begonnen en zullen dan ook wel denken van pffff dat ziet er niet uit, maar zo ben je zelf ook geweest. Ga dan niet afkraken maar opbouwende kritiek geven. Of gewoon geen commentaar geven op het topic.

Het maakt niet zozeer uit x)
De laatste
Afbeelding
kylian

Berichtdoor Gloomy op wo maart 17, 2010 20:39

persoonlijk vind ik de header niet echt bij de rest van de site passen.
Op het moment zijn de website zelf en het forum nogal gelijk aan kleuren gebruik ( allebei blauwtinten)
alleen is de layout totaal anders.

in webdesign moet je voorkomen stylebreaks te hebben, Die is er hier op deze site al wel ( met de home page en het forum dat echt 2 afzonderlijke delen zijn). Maar met een rode header zou die nog groter worden.
Ik waardeer je initiatief voor een header voor de site, maar ik denk dat we hem niet zullen gebruiker ;)
Gloomy

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback