Een makkelijke header.
Weet niet wat jullie er van vinden.
Moderators: Gloomy, Walter, Mittch
GekkeWouter schreef:dat is wel heel klein... dat zal niet de bedoeling zijn geweest.

skydevil schreef:Ik vind de header ook goed als je kijkt naar de ervaring zoals Ruud al zegt. Het ziet er goed uit voor een beginner, maar voor een veel meer ervaren photoshopper stelt dit natuurlijk niet zo veel voor. (je doet namelijk een gradient, daarover nog een pattern en dan de tekst (die je wss gemotionblurd hebt) Maar zoals gezegd voor een beginner is dit goed, zo ben ik ook begonnen met zulke dingen.

Ruud schreef:Ben ik het niet echt mee eens.
Ten eerste is dit een Photoshop forum voor zowel beginners als gevorderden. Ik vind het dan niet terecht dat alles meteen eruit moet zien alsof het door een gevorderde is gemaakt. Misschien is dit voor die persoon al veel werk en is het voor hem al professioneel. Ik denk dat je moet kijken wat iemands ervaring is en aan de hand daarvan oordelen of het goed is of niet.
GekkeWouter schreef:Ruud schreef:Ben ik het niet echt mee eens.
Ten eerste is dit een Photoshop forum voor zowel beginners als gevorderden. Ik vind het dan niet terecht dat alles meteen eruit moet zien alsof het door een gevorderde is gemaakt. Misschien is dit voor die persoon al veel werk en is het voor hem al professioneel. Ik denk dat je moet kijken wat iemands ervaring is en aan de hand daarvan oordelen of het goed is of niet.
Het is inderdaad een forum voor beginners en gevorderden, maar als je een banner maakt waar gevorderden niet van onder de indruk zijn, lijkt het alsof het een forum is voor alleen beginners. Ik zeg ook niks ten nadele van Kylian, maar het zou niet representatief zijn voor ons forum.
Ruud schreef:GekkeWouter schreef:Ruud schreef:Ben ik het niet echt mee eens.
Het is inderdaad een forum voor beginners en gevorderden, maar als je een banner maakt waar gevorderden niet van onder de indruk zijn, lijkt het alsof het een forum is voor alleen beginners. Ik zeg ook niks ten nadele van Kylian, maar het zou niet representatief zijn voor ons forum.
Dus nou wil je eigenlijk zeggen dat alles moet voldoen aan de eisen van een gevorderdenzodat die wel onder de indruk zijn. Vindt dat niet geheel terecht. Gevorderden zijn ook zo begonnen en zullen dan ook wel denken van pffff dat ziet er niet uit, maar zo ben je zelf ook geweest. Ga dan niet afkraken maar opbouwende kritiek geven. Of gewoon geen commentaar geven op het topic.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten