HELP!! Sportslogo

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

HELP!! Sportslogo

Berichtdoor PioniersUnited op wo mei 06, 2009 15:18

Hallo,

Ik ben zelf nog niet zo handig met photoshop,
en ben op zoek naar iemand die zin heeft om een leuk logo te maken voor een Basketball All-Star Gala.
Misschien iets met een ster, een basketball, met de tekst 'All-star gala 2009'..
en dit onderstaande logo er in het klein in verwerkt:

Afbeelding

Ik hoop dat iemand zin heeft om mij te helpen

BVD

PioniersUnited

Laatst bijgewerkt door PioniersUnited op zo mei 17, 2009 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt
PioniersUnited

Re: HELP!! Sportslogo

Berichtdoor Mittch op do mei 07, 2009 20:11

Sorry heb het erg druk anders had ik even voor je gekeken.

Succes ermee ;)
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor skydevil op do mei 07, 2009 20:24

Ik zou het wel willen, maar ik denk niet dat je er veel aan hebt, want ik ben nog een beginner en heb eigenlijk alleen nog maar sigs gedaan en tutorials van effecten enz.
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op do mei 07, 2009 21:11

en komt het dan op een banner ofso? of op foldertjes, etc? of alleen een website? want dan maakt de grootte behoorlijk uit, en of je met cmyk of rgb werkt. als je wat meer info geeft, kan k wel ff kijken of k wat leuks kan maken :)
GekkeWouter

Berichtdoor albsky op vr mei 08, 2009 12:03

Inderdaad, zoals gekkewouter zegt, iets meer info en ik wil graag ook wel een voor je maken =)
Afbeelding
albsky

Berichtdoor PioniersUnited op vr mei 08, 2009 23:35

Leuk om te horen dat jullie enthousiast zijn, met alle ontwerpen ben ik blij.

Het logo komt op posters, website, shirts, programmaboekjes, en op een grote banner (als mijn sponsor even meewerkt) te staan.
Maar ik zal wel foto's op het forum posten als het me lukt om het op de banner te krijgen, zodat de ontwerper zijn logo in 't groot
verwerkt ziet!

Voor inspiratie heb ik hieronder nog een paar voorbeelden van all-star logo's.
Het logo wat ik bijgevoegd had van Grobeco Pioniers, zou dan eigenlijk zoiets moeten zijn als het ' rood-blauw nba logootje' .
Niet te groot dus, maar het is wel georganiseerd door Grobeco Pioniers.
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat jullie je uit willen leven op dit logo, en alle ontwerpen zijn welkom.

Alvast Bedankt

Grobeco Pioniers
PioniersUnited

Berichtdoor PioniersUnited op za mei 09, 2009 00:27

Ps. Ik ben komende week in Griekenland, en kom op zaterdag de 16e weer terug.
In die week denk ik niet dat ik in staat ben het forum te chekken, dus ik hoop volgende week
een forum vol logo's aan te treffen.
PioniersUnited

Berichtdoor PioniersUnited op za mei 16, 2009 21:47

Hee,

Ben terug uit griekenland, maar helaas nog geen resultaten...

Is er niemand die leuke ideeën heeft over een leuk logo?
Ik moet het woensdag hebben en ik hoopte toch wel op minimaal 1 leuk resultaat

PLEASS HELP!!

G
PioniersUnited

Berichtdoor GekkeWouter op za mei 16, 2009 21:50

ik zou je graag helpen, maar mijn examens beginnen maandag, en k ben verwikkeld in photoshop wedstrijden, en andere dingen, dus k heb hier momenteel helaas geen tijd voor. k hoop voor je dat dit niet het enige forum is waar je deze opdracht hebt gegeven, of dat iemand anders hier ermee bezig is.
GekkeWouter

Berichtdoor PioniersUnited op zo mei 17, 2009 13:27

Oke heel erg jammer,

Ik hoopte dat het voor jullie niet zo veel tijd zou kosten, aangezien het toch niet zo'n heel uitgebreide opdracht is.
Nou ja, toch bedankt en ik hoop erop dat toch nog iemand de moeite heeft genomen om mij te helpen.

mvg

G
PioniersUnited

Berichtdoor Mittch op do mei 28, 2009 15:44

Natuurlijk is het altijd handig om een logo door iemand te laten maken, zonder dat het je geld kost.
Als de opdracht niet zo groot is (afhankelijk van de eisen van de klant, en de duidelijke richting die gekozen is) kan het best snel gebeuren. Maar een logo is iets wat je naar mijn mening niet zomaar even uit je mouw schud. Als je een sterk logo wilt hebben zou je toch echt naar een (student) vormgever moeten stappen. Alleen gaat dat je wel meer geld kosten.

En het is ook iets waar veel tijd in gaat zitten. Een vormgever maakt bijna nooit een logo dat gelijk naar de klant zijn hand staat. Er komen altijd nog correcties op zodat het uiteindelijk in orde is.

Succes nog even!
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor GekkeWouter op vr mei 29, 2009 12:12

deze jongen heeft dit topic ook op en ander forum geplaatst, en mij uiteindelijk een pb gestuurd om mij peroonlijk te vragen het te doen. dit heb k gedaan, mar toen k over geld begon heeft ie niet meer gereageerd... k heb hem wel een ontwerp gestuurd, maar niet een erg grote afbeelding of psd bestand. k weet niet of hj iemand anders heeft gevonden, maar ik vind het een beetje raar dat hij niet meer reageert.
GekkeWouter

Keer terug naar Offtopic / Lobby