het begin

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

het begin

Berichtdoor Dave op di jun 10, 2008 18:16

dit is iets wat ik op de avondschool voor mijn examen van , photoshop moet doen.wij kregen als opdracht iets te maken, heel éénvoudig, er moesten gewoon een aantal dingen inzitten, een canvas , voor reflax, hier zit ook een laagmasker in, iets maken op lagen effecten toevoegen,plugins gebruiken, beheervoorinstellinge,

want ik hier toon is niet moeilijk, mss intressant voor beginnende mensen met photoshop

Afbeelding

photoshop , illustrator
Dave

Re: het begin

Berichtdoor pilloe op di jun 10, 2008 23:09

Dave schreef:want ik hier toon is niet moeilijk, mss intressant voor beginnende mensen met photoshop

Naar mijn gevoel heb je gelijk :) Heel erg handig voor iemand die begint met ps. Kunnen ze beetje zien wat je er beetje mee kan
Afbeelding
pilloe

Berichtdoor Walter op wo jun 11, 2008 09:39

want ik hier toon is niet moeilijk, mss intressant voor beginnende mensen met photoshop

Toch gaat het er ook om dat je het moet bedenken, je moet er op komen om iets zo uit te voeren, die effecten te gebruiken etc. Leuk dat je het even showt, best aardig gelukt.
Vind alleen de tweede palmboom te duidelijk erbij gezet. Die andere zit achter de berg, maar die tweede kan daar niet :P
Walter
Site Admin

Berichtdoor Dave op wo jun 11, 2008 10:38

Walter schreef:

Toch gaat het er ook om dat je het moet bedenken, je moet er op komen om iets zo uit te voeren, die effecten te gebruiken etc. Leuk dat je het even showt, best aardig gelukt.
Vind alleen de tweede palmboom te duidelijk erbij gezet. Die andere zit achter de berg, maar die tweede kan daar niet :P

dat had ik zelfs nog niet gezien héhé.

idd Walter je moet het wel nog bedenken, het zijn soms kleine dingen die we vergeten , we leren van elkaar zeg ik
photoshop , illustrator
Dave

Berichtdoor reflax op wo jun 11, 2008 13:31

Dave schreef:dit is iets wat ik op de avondschool voor mijn examen van , photoshop moet doen.wij kregen als opdracht iets te maken, heel éénvoudig, er moesten gewoon een aantal dingen inzitten, een canvas , voor reflax, hier zit ook een laagmasker in, iets maken op lagen effecten toevoegen,plugins gebruiken, beheervoorinstellinge,

Afbeelding

hoeb edole je
een canvas, voor relfax

bedoel je mij ;$?
reflax

Berichtdoor Dave op wo jun 11, 2008 13:34

op die palmbomen is er een laagmasker toegevoegd. dat bedoelde ik voor jou reflax
photoshop , illustrator
Dave

Berichtdoor reflax op wo jun 11, 2008 16:24

owhh ok;P
reflax

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback