want ik hier toon is niet moeilijk, mss intressant voor beginnende mensen met photoshop

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Dave schreef:want ik hier toon is niet moeilijk, mss intressant voor beginnende mensen met photoshop

want ik hier toon is niet moeilijk, mss intressant voor beginnende mensen met photoshop
Walter schreef:want ik hier toon is niet moeilijk, mss intressant voor beginnende mensen met photoshop
Toch gaat het er ook om dat je het moet bedenken, je moet er op komen om iets zo uit te voeren, die effecten te gebruiken etc. Leuk dat je het even showt, best aardig gelukt.
Vind alleen de tweede palmboom te duidelijk erbij gezet. Die andere zit achter de berg, maar die tweede kan daar niet
Dave schreef:dit is iets wat ik op de avondschool voor mijn examen van , photoshop moet doen.wij kregen als opdracht iets te maken, heel éénvoudig, er moesten gewoon een aantal dingen inzitten, een canvas , voor reflax, hier zit ook een laagmasker in, iets maken op lagen effecten toevoegen,plugins gebruiken, beheervoorinstellinge,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten