Hey, kan iemand helpen ?

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Hey, kan iemand helpen ?

Berichtdoor zoggii op do apr 17, 2008 12:27

Hey ik ben zoggii, ik heb een paar dagen geleden photoshop cs2 gedownload omdat cs3 het niet zo goed deed
nou heb ik een vraag
ik heb een paar plaatjes, dus mischien kunnen jullie het letter typ of iets dat er op lijkt herkennen

Afbeelding
Afbeelding

Deze plaatjes heb ik zoo gevonden, maar ik wil deze letter typ weten en deze brushes als het kan

zoggii

Re: Hey, kan iemand helpen ?

Berichtdoor zoggii op do apr 17, 2008 12:42

ik bedoel dat die tekst zo netjes recht is , allemaal even hoog enzo,
zoggii

Berichtdoor Cha0z op do apr 17, 2008 18:29

Voor het tweede plaatje denk ik aan een gewoon/standaart lettertype zoals Arial ofzoiets..
De brushes en verder zijn moeilijk thuis te brengen, aangezien dat nooit lukt raad ik je aan van de makers eventueel rechtstreeks te contacteren omdat hij vrijwel onmogelijk is die dingen te vinden ;)
Voor mooie Brushes enzovoort kan je ook eens een kijkje nemen op DeviantArt!
Google -> Free Fonts voor je lettertypes ;)
Latest:
Afbeelding
Cha0z

Berichtdoor Walter op vr apr 18, 2008 15:01

Dat ze even hoog zijn, komt omdat het in hoofdletters gemaakt is (GEMAAKT ipv gemaakt).

En het is inderdaad lastig om het lettertype te herkennen, maar .... er is een handig tooltje voor. De what te font tool, te vinden bij Downloads in het hoofdmenu op onze website.
Walter
Site Admin

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)