Hulp bij creeren van een layout voor websites

Stel hier je vragen over website codering (html, css, php, etc) en het maken en bewerken van websites

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Hulp bij creeren van een layout voor websites

Berichtdoor bobc op vr nov 06, 2009 13:46

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen in het maken van layouts voor websites. Ik ben zelf een programmeur en niet echt grafisch ingesteld.
Voor een simpel design ben ik dagen aan het hobby'en en dan is het resultaat nog teleurstellen.
Als iemand hier interesse in heeft, wat ik terug kan doen is, jouw helpen bij het programmeren van websites. Ik programmeer voornamelijk in PHP, inclusief andere relevante talen uiteraard (html,css, javascript, etc). Ook kan ik serverruimte / domeinnamen voor je regelen (gratis). (heb zelf een dedicated server, die veel ruimte over heeft).

Bovenstaande hulp zoek ik voor hobby projectjes, zoals voor de site van mijn zus en schoonbroer. Ik heb ben hiernaast ook zzp'er en programmeur websystemen, maar dit staat los van deze hobby projecten. Voorals nog heb ik 3-4 hobby projecten waar allemaal een webdesign (liefst in photoshop of gelijk waardig programma). Slicen kan ik zelf.

Een voorbeeld van een design wat ik zelf heb gemaakt (en dus niet tevreden over ben) is deze onderstaande. Gemaakt voor mijn zus die parttime een schoonheidssalon heeft. De huidige site van haar is te klein en te druk. (5 jaar geleden gemaakt door een medeeigenaar, hij is echter gestopt)
mijn nieuwe design: http://www.salon-lavendel.nl/Salon-LavendelVersie2.37.gif
de oude website: http://www.salon-lavendel.nl

Tnx,
Bob

P.s. Indien dit soort bericht niet is toegestaan op deze site, excusses, ik ben net nieuw hier.

Laatst bijgewerkt door bobc op vr nov 06, 2009 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
bobc

Re: Hulp bij webdesign

Berichtdoor Walter op vr nov 06, 2009 13:54