Kleine ini mini aanpassing voor een visitekaart!

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Kleine ini mini aanpassing voor een visitekaart!

Berichtdoor qmikhailq op vr mei 07, 2010 21:59

Hallo jongens ben ik weer,

Nou jammer genoeg is er nog niemand geweest die mij wou helpen met ontwerpen enzo! Maar dat maakt niet uit ik heb een vriend die even een visitekaart voor mij heeft gemaakt. Maar hij mist nog één ding een kader! hier is de link voor mijn kaartje: http://www.2shared.com/photo/m8up_v3F/v ... 52xxx.html

Is er misschien iemand die even snel een mooie kader kan maken zodat ik ze kan laten printen? Ik zou het zeer op prijs stellen!

Bedankt,

Mikhail.

( In de PSD bestand zul je richtlijnen binnen het kaartje zien, deze zijn de marges waarin de producent zal snijden, dus de kader moet binnen die marges gemaakt worden, verder maakt het mij niet zoveel uit hoe de kader eruit komt te zien DOE MAAR LEKKER CREATIEF!)

qmikhailq

Re: Kleine ini mini aanpassing voor een visitekaart!

Berichtdoor GekkeWouter op vr mei 07, 2010 22:22

sorry, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem te downloaden... als ik op download klik krijg ik alleen maar een pop-up naar een iq-test.
GekkeWouter

Berichtdoor qmikhailq op vr mei 07, 2010 22:32

Nee :P JE moet niet op de grote download knop drukken! Maar op save file to disc fzo in het klein rechtsonderin! Probeer dat is.
qmikhailq

Berichtdoor GekkeWouter op vr mei 07, 2010 22:34

Wow, dat hebben ze goed verstopt :P

maar ik zal er even naar kijken :)

Hier mijn versie:
Klik!

Voor de duidelijkheid: K heb een dikke zwarte border gedaan, en een dunne met een verloop van zwart naar doorzichtig, op een lage opacity. Die dikke zwarte border in een niet-actieve laag, omdat die meer diende om de dunne te maken. Kijk er even naar zou ik zeggen, ik hoop dat je hem mooi vind :)
GekkeWouter

Berichtdoor qmikhailq op vr mei 07, 2010 23:12

Eej Wouter,

Bedankt, je hebt precies gedaan waar ik om vroeg en ik ben vergeten layer 7 eruit te halen die is niet echt nodig! Maar ik vind hem eigenlijk een beetje saai:P kan je hem denkje wat spannender maken?

aanpassing :

Ik zal even wat meer uitleg bieden. Met jou kader pas ik er niet meer helemaal op :( dus misschien zou je mijn formaat een beetje kunnen aanpassen? En met wat spannender bedoel ik misschien kan je de lijnen niet gewoon recht maken maar ook een hoekje geven ergens of een vormpje? Ik hoop dat ik niet teveel van je vraag en ik ben super dankbaar voor je hulp!

aanpassing 2: Of misschien de kader wat dikker maken en een beetje dezelfde licht effecten geven als de tekst?
qmikhailq

Keer terug naar Offtopic / Lobby