kleine voorstelling

Je kunt jezelf hier voorstellen aan alle anderen op Photoshop-Tutorials.nl

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

kleine voorstelling

Berichtdoor henriette op zo apr 10, 2011 18:23

Goedenavond.....

Ik wil me even voorstellen.... Mijn naam is henriette, ik ben 40 jaar, en een fanatiek knutseltje met paintshopphoto pro x3.
Een kennis van mij gaf me photoshop en vol goede moed dacht ik dat wel eventjes tekunnen doen. Helaas voor mij werkte het dus totaal anders dan
al die psp programma's en kwam ik van een koude kermis thuis :-).Dus vandaar dat ik naar uitleg en beginners lesjes op internet aan het zoeken ben geweest en zo hier terecht ben gekomen.In mijn dagelijkse leven ben ik gek op fotos maken en die leuk bewerken voor nu al een kleine 10 jaar.Evengoed wilde ik wat nieuwe dingen proberen en na wat you tube filmpjes begon ik toch wel het programma photoshop erg mooi tevinden met het geen er allemaal mee uit tehalen valt.
Ik hoop zo dat ik via deze site het programma blind kan leren en door kan krijgen zodat mijn werkjes er nog mooier en specialer uit gaan zien dan ik nu al voor elkaar krijg.Ik weet niet of je hier lesjes toegestuurd krijgt of dat je ze ergenst vandaan kan halen , maar dat hoor ik graag. Of als ik hier echt verkeerd ben om dit teleren misschien dat iemand dan wel een groep weet waar je als beginner kan starten om vervolgenst een vergevorderde teworden :-).Ik wacht af :-)

Allemaal een fijne avond !!
lieve groetjes henriette

henriette

Re: kleine voorstelling

Berichtdoor Gloomy op zo apr 10, 2011 22:15

Dit is meer een forum waarop mensen vragen kunnen stellen als ze tegen problemen aanlopen met het programma

Bijvoorbeeld als ze een stap niet snappen bij een tutorial van deze site of een andere.
Of als ze willen weten hoe iets gemaakt is.

Om photoshop te leren zijn meerdere mogelijkheden.
Ik zelf heb het geleerd door gewoon te beginnen en telkens nieuwe functies te proberen. Dan hier en daar een leuk effectje te vinden en daar een tutorial over zoeken

je kan je ook inschrijven voor photoshop cursus in de buurt, hierin krijg je meestal de echte basis van het programma uitgelegd en daarbij hoe en waar welke functies staan en wat ze doen

Wat je ook kan doen is een online cursus volgen, Deze zijn meestal training video's en kosten geld.

Of je gaat enkel leren wat je wilt kunnen met photoshop. Bijvoorbeeld als je wilt weten hoe je een foto sepia kleuren of iets geeft, dat opzoeken in tutorials op internet. Uiteindelijk kan je dan deze acties mengen om tot andere resultaten te komen :P

hoop dat dit je wat geholpen heeft, veel succes,

gr. gloomy

PS: welkom op het forum
Gloomy

Keer terug naar Introductie