Er zit heel iets diepte in, maar nauwelijks. En bij veel signature's brush je de zijkanten wat zwart met een soft brush en je zorgt dat er een licht punt is, dit doe je met een soft brush en dan witte kleur (en andere opicity).
Maar wat mij opvalt aan je sigs zijn dit:
Eerst heb je sigs gemaakt die er redelijk uitzien, alleen nu begin je met sigs en die zijn gewoon 1 grote chaos, volgens mij doe je maar wat en op een gegeven moment vind je het goed en dan ziet het er redelijk uit. Als je een sig maakt dan moet je zeg maar wel weten wat je voor wat gebruikt, dit leer je door veel te maken. Als je zelf veel probeerd dan leer je het ook, maar als je tuts volgt (hoeft niet letterlijk en niet alles moet lukken) dan ontdek je meer technieken en je krijgt ook steeds betere resultaten en vooral je leert waarvoor alles dient. Dus als ik jou was zou ik meer tuts gaan doen voor sigs. Hier heb je een site, deze heb ik ook gebruikt toen ik begon. Gewoon met de makkelijke beginnen en dan een beetje random tuts doen en dan kan je zelf gaan prutsen
Een paar tips, niet om af te kraken, maar om je beter te maken
ooohja, de site:
http://www.sigtutorials.com/