Kylian webdisign

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Kylian webdisign

Berichtdoor kylian op vr apr 09, 2010 18:02

Mijn eerste ;d.
Is slecht weet het ook ;D.
Is van een spel xD.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=oj322d&s=5
Dat het basic is moet je niet meer zeggen dat weet ik ook xD.

-Kylian

De laatste
Afbeelding
kylian

Re: Kylian webdisign

Berichtdoor reinier op za apr 10, 2010 22:39

de opzet is goed :P
Afbeelding
reinier

Re: Kylian webdisign

Berichtdoor skydevil op zo apr 11, 2010 12:09

Laten we eerlijk zijn: dit is natuurlijk geen web design he. Leuk geprobeerd, maar dit is natuurlijk geen web-lay-out die ook maar in de buurt komt van een goede lay-out. Je zegt dat het van een spel is, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik het in verband moet brengen met een spel. En jij zegt dat het basic is, maar dat vind ik nog niet eens. Dit is gewoon een schetsje van een lay-out en verder echt helemaal niks. Maar je bent een beginner en als beginner moet je veel uitproberen, dus het is zeker niet voor niks geweest.

Ik zal je even een paar tips geven:
(ik zal eerst even zeggen wat je nu hebt gedaan. Je hebt een grijze achtergrond gemaakt (met misschien een klein pattern erin) en daar heb je waarschijnlijk met de pen tool een paar lijnen op gemaakt en toen heb je die met wat instellingen zo gekregen. Verder heb je wat tekst er neer gegooid en een vierkantje.)

Ten eerste als je echt met web design bezig gaat dan zou ik het vanaf het begin gewoon goed leren. En waar beginnen we mee? Het formaat: het formaat wat je nu hebt is echt te klein. Ik ga altijd uit dat iedereen minimaal een beeldscherm heeft van 1024px * 768px dus ik maak mijn canvas altijd rond de 950-900 bij 700 (ongeveer he). Verder raad ik het echt aan om eerst even de basis van HTML en CSS te leren.Dit is de basistaal van elke site en als je dat kent dat kom je zelf ook dingen tegen die je positief in de lay-out kan gebruiken. Verder is het gewoon veel oefenen, ik zou gewoon veel lay-out tutorials doen, daar leer je het meeste van op dit moment.
skydevil

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback