Lay-out Website [OPGELOST]

Stel hier je vragen i.v.m Photoshop cs, cs 2, cs 3, cs 4, etc.

Help elkaar met het beantwoorden van vragen, dan heeft iedereen snel antwoord.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Lay-out Website [OPGELOST]

Berichtdoor netz op ma dec 24, 2007 16:20

Hey,

Question: ik zag op de site al iets staan over een tutorial over een layout van een website. Zelf vind ik dit nog 1 van de lastigere dingen om te maken met photoshop. Ik tracht er altijd een professionele uitstraling aan te geven, vaak lukt dit niet. De enige keer dat het me aardig (IMO) is gelukt is deze 'out-of-date' site: http://www.kotr.info.

Ik denk zelf dat het ook aan het feit ligt dat ik bepaalde dingen niet goed op schaal maak waardoor bepaalde dingen (bijv. de main content) te groot ogen waardoor de professionaliteit er verloren aan gaat. Wellicht een beetje vaag uitgelegd, toch hoop ik dat de boodschap duidelijk is. Zijn er misschien handige/simpele truukjes om er toch een professionele uitstraling aan te geven?

Hoor graag wat jullie ervan vinden en tips/truc's hiervoor!

Mvg,

netz

Re: Lay-out Website

Berichtdoor Cha0z op do dec 27, 2007 11:21

Wel beste netz,

Ik denk dat je het vorige topic, dat van lay-out website, wel gelezen hebt.. Hoewel dit bij support staat..
Maar dus daarin stond ook dat er waarschijnlijk een aantal webdesign-tutorials staan aan te komen op de site..
Gegarandeerd dat er wel een proffesionele bij zal zitten.. :)

Nuja, neem me niet kwalijk maar als je eventjes geduld hebt komt er misschien wel een antwoord op je vraag door die tutorials he ;)

Bij deze verplaats ik ook eventjes je topic want het is nietecht dat je iets wil laten zien/raten.
Latest:
Afbeelding
Cha0z

Berichtdoor netz op zo dec 30, 2007 14:01

Dank voor de reply ;)
netz

Berichtdoor Walter op wo jan 02, 2008 13:41

Een professionele website maken, tsja, dat is niet zo makkelijk. Er wordt veel betaald voor een goed design. Zoiets kun je niet even uitleggen, dat heeft ook met ervaring te maken.
Maar je kunt natuurlijk ook eens naar professionele websites kijken (waarvan je dus weet, of bijna zeker weet dat ze 'goed' zijn). Sites als adobe.com bijvoorbeeld.
Vaak gebruiken ze lichte kleuren (verkoopt ook beter btw). En zowiezo is er goed nagedacht over de kleurencombinatie.
Verder is een website vaak 'symetrisch / gelijk'. Werkt hij zowel in internet explorer als firefox goed.
Etc.
Walter
Site Admin

Berichtdoor Dave op vr jan 11, 2008 22:41

mss helpt dit even. hopelijk kan dit geen kwaad, dat ik ff naar een andere website vermeld. anders moet je het maar verwijderen.

http://www.sitedeals.nl/layouts/93-hoe-maak-je-een-professionele-layout.html

wel héél duidelijk de uitleg. heb het persoonlijk nog niet geprobeerd.
photoshop , illustrator
Dave

Keer terug naar Photoshop - Support