Layout

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Layout

Berichtdoor Reakon op di nov 11, 2008 16:42

Ik vind echt dat de layout moet aangepast worden hoor., en miss een PHP-Nuke ( nuke-php, kan ook ) board. ziet er professioneler uit voor een design/photoshop Forum.
Ik wil wel een begin leggen. :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Reakon

Re: Layout

Berichtdoor Walter op di nov 11, 2008 20:11

Hier kan een andere template gemaakt worden, maar ik zie niet in waarom er met en php nuke systeem gewerkt moet worden?

Als je een goed idee hebt voor de layout, dan kun je dat natuurlijk altijd laten zien. Maar dit moet dan, als het gekozen wordt, wel omgezet worden in een phpbb template
Walter
Site Admin

Berichtdoor Gloomy op di nov 11, 2008 22:57

het is ronduit zonde er een php-nuke bord van te maken. wat heb je dan om trots op te zijn als admin van de site?
daarnaast. wat moet je met al die functies als je eigenlijk alleen het forum gebruikt.
Dan is daarnaast de PHPBB forum nog van hogere kwaliteit. ik zou desnoods nog eerder overstappen naar een invision board.
Gloomy

Berichtdoor Reakon op wo nov 12, 2008 19:51

Gloomy schreef:het is ronduit zonde er een php-nuke bord van te maken. wat heb je dan om trots op te zijn als admin van de site?
daarnaast. wat moet je met al die functies als je eigenlijk alleen het forum gebruikt.
Dan is daarnaast de PHPBB forum nog van hogere kwaliteit. ik zou desnoods nog eerder overstappen naar een invision board.

en daarvoor €199,- voor betalen, ben jij mal :lol: ( beetje duur niet ;) )
Afbeelding
Afbeelding
Reakon

Berichtdoor Gloomy op wo nov 12, 2008 19:55

ik weet het ;) maar ik zou dat dus eerder doen dan een php-nuke forum nemen.
omdat invision board iig beter gericht is op dit soort sites. en gebruiksvriendelijker is
Gloomy

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)