leuke nieuwe catogorie

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

leuke nieuwe catogorie

Berichtdoor Gloomy op di maart 03, 2009 01:33

maar er is iets mis met de rechten denk ik XD

Gloomy

Re: leuke nieuwe catogorie

Berichtdoor Junkeyz op di maart 03, 2009 10:56

Gaat het over de "activiteiten" catagory? Die is namelijk alleen toegankelijk voor mod, admin, beheerder etc...
Afbeelding
PS3 gamers joinen natuurlijk DIT forum
Junkeyz

Berichtdoor Gloomy op di maart 03, 2009 11:49

is dat dan bevoorrecht?
want anders is het misschien hem beter niet eens te displayen voor gewone members. is alleen irritant als je erop klikt
Gloomy

Berichtdoor Junkeyz op di maart 03, 2009 12:41

Jep, zie hem er tussen staan. Alleen geen rechten tot.
Afbeelding
PS3 gamers joinen natuurlijk DIT forum
Junkeyz

Berichtdoor Mittch op di maart 03, 2009 13:40

Hé jongens, ik zelf kan het niet controleren, omdat ik er gewoon in kom.
Maar kunnen jullie geen onderwerpen aanmaken bedoelen jullie?
Want moet dit dan nog even precies overleggen, maar lijkt mij dat het net zoals met de Design toernooien is, dat wij als moderators de onderwerpen en activiteiten aanmaken, en dat jullie daarin dan kunnen posten. Dus als jullie zelf een activiteit willen starten meld dit dan in het discusse onderwerp hier onder:
Dan kunnen wij kijken of we deze gaan starten.

Gloomy heeft wel al commentaar gegeven bij Activiteiten discussie: activiteiten-discussie-t797.html , dus lijkt me dat dat wel werkt.

Ik zelf weet niet precies wat een onderwerp toegankelijk of ontoegankelijk maakt, dus ik zal Walter even op de hoogte brengen.

Bedankt dat jullie dit even mededelen, en dit lijkt me dan het goede moment om een account aan te maken om te testen wat een normale gebruiker wel en niet kan.
(doe dit vanavond, zit nu op mn stage dus kan niet te lang actief zijn)

Groetjes
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor Walter op di maart 03, 2009 13:49

bedankt voor het mededelen. Toen de nieuwe subfora's aangemaakt werden moest ik aangeven waar de permissies van gekopieerd werden. Ik had die van photoshop support overgenomen, maar kennelijk heeft die dat niet goed gepakt (er zijn een aantal dingen in phpbb die voor mij een raadsel blijven of op een rare manier gedaan worden :P)

Volgens mij is het nu geregeld, en kan iedereen in de nieuwe fora's activiteiten en fotografie showroom? Dit was ook de bedoeling uiteraard :)

Los daarvan denk ik dat zoals Mittch het aangeeft wel handig is dat iedereen in de discussie aangeeft in welke activiteiten hij (op dit moment) geïnteresseerd is, zodat daar dan een topic voor gemaakt kan worden bij voldoende interesse
Walter
Site Admin

Berichtdoor Mittch op di maart 03, 2009 15:06

Ok hartstikke mooi :) Zal vanavond even met een nieuw email adres een nieuw account maken, kan ik altijd alles even checken.
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor GekkeWouter op di maart 03, 2009 16:57

jep k kan er gewoon in.. maar volgens mij paar dagen terug niet.
GekkeWouter

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)