Ik zie ze nu nog niet in je post staan hoor, alleen de links. Maar vooruit, hier alsnog mijn feedback

1. ik mis hier structuur. Te veel losse delen vind ik. Waarom is de header afbeelding niet over de hele breedte?
2. ziet er prima uit, heel mooi. Zou alleen de bovenste rode balk weghalen, omdat dat de rest van de site naar beneden duwt, en mensen zo in een oog opslag zonder te scrollen, minder van de site kunnen zien. Vind hem ook niet echt wat toevoegen, dus kies hier voor usability.
3. is dit een site die echt gebruikt wordt voor een bedrijf? ik vind het niets. is het idee dat als je over de menu balk bovenaan gaat, je DAN PAS kunt zien wat het item is doordat het wit wordt?
4. te simpel voor het onderwerp. Voor een model agency moet er in de header wel iets van een foto vind ik. Overigens gaat mijn voorkeur uit naar lichtere kleuren voor en website. Jij hebt vaker dat je met donkerdere kleuren werkt. Voor een web-layout zou ik dat minder doen
Uit onderzoek is ook gebleken dat lichte kleuren beter verkoopt / aanspoort tot inschrijving, etc
Lettertype (corsiva / lucidia?) past er goed bij
5. (weer donker

) Menu opbouw (ik neem aan als je eroverheen gaat dat je het hele item kunt lezen?) zou ik niet zo doen. Snap niet helemaal het idee van de site. Vind de layout niet overtuigend.
6. weer donker. Te donker vind ik. Weinig structuur in de site. Veel overbodige tussenruimte.
7. Is oke. (en mooi vrouwtje

) Lettertype grootte moet groter vind ik. En de roze hover bij het menu is NIET goed. Ik vind de kleur niet passen, en waarom maak je hem in het midden wit als de tekst wit is? Kies voor onderstreping, of een andere hover. Dat passion for beauty staat rechts. Zonde dat de ruimte links ervan niet gebruikt wordt...
Volgende keer WÈL de afbeeldingen via de img tag hier invoegen...