Mag ik eigenlijk...

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Mag ik eigenlijk...

Berichtdoor hypocrietspriet op za dec 26, 2009 06:31

... mijn uitwerkingen hier laten zien die ik met PSP gemaakt heb?
Ik weet dat het een PS forum is, maar ik heb de afgelopen jaren gewoon veel meer met PSP gewerkt (ligt "lekkerder in de hand" ).
Dat vroeg ik mij even af. :D

Afbeelding
hypocrietspriet

Re: Mag ik eigenlijk...

Berichtdoor Gloomy op za dec 26, 2009 11:04

tuurlijk mag dat :) het is allemaal foto-bewerking en eigenlijk kan je alles wat je met PSP kan ook met PS haha alleen op een andere manier :)
Gloomy

Re: Mag ik eigenlijk...

Berichtdoor hypocrietspriet op za dec 26, 2009 12:33

ja PSP doet inderdaad niet meer onder voor PS vind ik persoonlijk. Het is alleen maar net naar welk programma je voorkeur uit gaat. Zo vind ik PS/Imageready veel makkelijker voor websites bouwen of voor animatie aan afbeeldingen toevoegen. Maar met PSP gaan dingen veel minder omslachtig. Als ik daar wat wil kopieren klik ik gewoon op ctrl + c terwijl ik in PS eerst alles moet gaan zitten selecteren en dan ben ik nog 3 uur verder voor ik eindelijk heb wat ik wil hebben :D

Edit: Zo ik heb alvast wat crea's geplaatst, maar dat is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet alles hihi
Afbeelding
hypocrietspriet

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)