Medewerker!

Je kunt jezelf hier voorstellen aan alle anderen op Photoshop-Tutorials.nl

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Medewerker!

Berichtdoor Medewerker op za sep 26, 2009 09:46

Code: Selecteer alles
Heey Photoshopppers

Ik ben Medewerker, ik ben 12 jaar oud, en ik heb ''al zeg ik het zelf'' best veel verstand van Photoshop, en maak elke dag wel een plaatje/banner/logo/foto/weetikwat. met PS, ik help jullie graag met vanalles en nog wat!

mvg Medewerker

Laatst bijgewerkt door Medewerker op zo sep 27, 2009 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Nobody's Perfect, I'm a nobody!
Medewerker

Re: Medewerker!

Berichtdoor Gloomy op za sep 26, 2009 13:38

leuk en aardig dat je photoshop gedownload heb. maar het is illigaal en niet iets om mee te koop te lopen
het programma kost in de winkel een aardig prijsje en daar is een reden voor.
als je photoshop dan legaal wilt en toch niet veel betalen moet je kijken of je een studenten licentie editie kan krijgen.
dies een paar tientjes en kan gekocht worden bij sites als slim.nl en sufspot.nl. hiervoor moet je school daarentegen wel aangesloten staan bij de desbetreffende instellingen.
Gloomy

Re: Medewerker!

Berichtdoor GekkeWouter op za sep 26, 2009 16:17

Gloomy schreef:hiervoor moet je school daarentegen wel aangesloten staan bij de desbetreffende instellingen.

hij is 12, dus hij zal wel geen student zijn.

Maar tog, Medewerker, welkom op het forum!
Ik ben het wel eens met Gloomy, wij hebben liever niet dat mensen posten dat ze photoshop hebben gedownload, of gratis verkregen, post ook niet hoe je dit doet op het forum, daar krijgen we alleen maar moeilijkheden mee.
GekkeWouter

Keer terug naar Introductie