Mijn eerste pogingen

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Mijn eerste pogingen

Berichtdoor splyser op do sep 22, 2011 16:24

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben pas echt begonnen met photoshop en heb nog nooit iets gepost dus is best nieuw voor me.
Ik zou graag jullie meningen hierover willen hebben.

splyser

Re: Mijn eerste pogingen

Berichtdoor Gloomy op do sep 22, 2011 21:52

het ziet er zeker niet slecht uit,
Ik vind je gevoel voor belichting erg goed. echter moet er meer detail in die verlichting zitten.

eerste afbeelding bijv. Je stadion is aan dekant waar de zonder "eronder verdwijnt" wel lichter dan aan de andere kant, echter zie je aan het dak dat het licht bij de stock image van de andere kant af kwam ( links boven). geef die kant meer schaduw, maak hem duisterder etc.
ook zie je op de wolken rand achterin wel een gloeiende reep licht vallen rond de rand. maar op de rest helemaal niet meer.

bij de 2de, erg grappig gedaan echter mist hier weer het schaduw aspect.
de voorgrond heeft de volledige belichting,
ook is de rand waar gras naarsteen gaat een beetje slecht uitgewerkt en je ziet duidelijk dat je ongeveer 30 keer hetzelfde steen structuur ziet.

Dit zijn allemaal schoonheids foutjes, het idee is er, en in eerste opzicht ziet het er erg leuk uit. Als je nieuw bent met photoshop, dan ben je zekerste weten op de goede weg :)
Gloomy

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback