Mijn lay-out

Show hier je website lay-outs en website design specifieke elementen zoals headers en buttons.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Mijn lay-out

Berichtdoor skydevil op wo jul 08, 2009 18:11

Ik had mijn lay-out al eerder geplaatst, maar ik zag nu dat er een speciaal gedeelte voor is, dus plaats ik hem hier maar :mrgreen:

Hier is mijn lay-out:

http://img37.imageshack.us/img37/3512/layout1p.jpg

Klik op de link om hem te bekijken, ik heb hem hier niet als afbeelding geplaatst, want dan zag je de helft niet.

De lay-out is gemaakt met een tutorial en het is ook een redelijk simpele, maar hij ziet er toch wel redelijk uit vind ik zelf.

Ik hoor graag: tips/commentaar/enz. :wink:

skydevil

Re: Mijn lay-out

Berichtdoor Gloomy op do jul 09, 2009 00:00

dat pijltje dat daar het hoekje komt bij de layout, met die soort vou erin. daar zie je amper shadow.
je mag wel wat shadow erop gooien om meer een 3D effect te creƫren op dat gedeelte
daarnaast zou ik de body en content gedeelte van je pagina die nu licht grijs zijn gewoon fel wit maken, dat combineert mooier met je logo.

daarnaast. als dit de website is die je wilt scripten. kan je deze gewoon mooi centreren in het midden. heel mooi zelfs. meer info hierover moet je maar effe vragen.
dan kunnen we er desnoods een tut van maken :)
Gloomy

Berichtdoor skydevil op do jul 09, 2009 14:53

Ik heb de lay-out nu aangepast zoals jij zei gloomy. Shadow onder die pijl en tekstvak wit gemaakt. Verder heb ik de knop van ga verder weggehaald en nog shadow onder een paar kopjes gedaan.

Afbeelding

Hoe vinden jullie het nu ?
skydevil

Berichtdoor Gloomy op do jul 09, 2009 17:56

zou de shadows onder die kopjes weghalen en bedoelde dat punt van de pijl niet maar het missstaat ook niet xD
welke ik bedoelde is het stuk waar hij het bochtje omkomt

je ziet daar zogezegt een achterkantje van de pijl maar dies dezelfde kleur als de pijl zelf

die mag je wel een shadow geven

heb geen zin een afbeelding te uploaden dus effe met een tekeningetje bestaande uit tekens xD

/------------------------------- >
dat is die pijl

en dat / moet donkerder zijn :P
Gloomy

Keer terug naar Website Lay-outs Showroom