Ik weet wat je bedoeld en andere mensen zeggen ook dat het misschien te druk is voor op een site, maar ik tussen dingen kiezen waar ik eigenlijk niet uit kan kiezen, want het resultaat is dan slecht.
1. Zelf zat ik te denken om hem helemaal in 1 kleur te maken en misschien nog een paar kleine dingen toevoegen, het probleem hiervan is dat mijn logo dat wel veel op dat logo van IBM gaat lijken en dit wil ik graag voorkomen.
2. Ik ga voor (veel) minder felle kleuren, maar dit betekend dat ik een relatief saaie site krijg, waar ik niet erg veel mee kan doen. Voordeel hiervan is wel dat je een zakelijke look krijgt. Nadeel is weer (zoals gloomy heeft aangegeven) dat je niet echt het design krijgt van een creatieve ontwerper(designer).
3. ik kies voor het huidige (tweede) ontwerp, maar zoals ik al hoor dan is het niet super, vooral niet qua kleuren.
Wat ik denk ik nu ga doen is de kleuren heel iets aanpassen (iets feller maken in het tweede ontwerp), en dan een kleine site lay-out maken die ik in gedachten heb. Dan kijk ik of het mooi staat. Verder ga ik veel experimenteren met de kleuren enzovoort, want ik zelf vind mijn logo wel goed, maar het zoals al gezegd: de kleuren moeten anders