Mijn sigs

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Signatures, userbars en avatars

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Mijn sigs

Berichtdoor Sprunk op do sep 04, 2008 19:48

Hallo!

Ik ben nog maar een beginner en wil graag weten wat jullie van mijn werk vinden :D

Anime sig:
Afbeelding

Star Trek Voyager sig:
Afbeelding

Game sig:
Afbeelding

Voetbal "sig", hij is namelijk te groot voor als een sig te gebruiken. (met C4D)
Afbeelding

Groeten,

Sprunk :lol:

Laatst bijgewerkt door Sprunk op do sep 04, 2008 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Sprunk

Re: Mijn sigs

Berichtdoor skydevil op do sep 04, 2008 20:51

ziet er heel goed uit, ik ben ook nog een beginner en ik kan nog lang niet zulke mooie sigs maken, dus mijn complimenten :D
skydevil

Berichtdoor Sprunk op do sep 04, 2008 22:31

Bedankt!

Ik kan er zelf ook nog niet veel van, als ik somige sigs zie dan vraag ik me serieus af of ze er één of twee weken aan hebben gewerkt :roll:
Sprunk

Berichtdoor Cha0z op vr sep 05, 2008 16:32

Die van Fabregas ziet er heel goed uit :)
Ik verwacht met een tutorial?
In ieder geval, de explosie duid z'n vreugde en ontlading goed aan, en die lijnen van de C4d's zijn leuk voor de flow
Good job ;)
Latest:
Afbeelding
Cha0z

Berichtdoor Sprunk op vr sep 05, 2008 19:13

Ik heb hem niet gemaakt met een tut. Ik heb heel veel voorbeelden gezien van goede voetbalsigs en ik heb ook gewoon wat geprobeerd. Met de outcome ben ik wel redelijk tevreden :wink:
Sprunk

Berichtdoor Gloomy op di sep 16, 2008 15:51

een tip:
ga beginnen met contrasten te bieden in je kleuren.
wat mij erg opvalt in je sigs is dat de kleuren erg op elkaar lijken.
het doel moet worden dat iets er echt werkelijk uitspringt maar dat het nog wel in de signature blijft.
Bij bijvoorbeeld je gamesig. is de character. de hoofd van ej sig niet eens een andere kleur dan je energy flares eromheen.
wat je kan doen is bijvoorbeeld het geheel wat meer licht geven. de energy flares wit maken met een lichte glow eromheen. en de render er zo inverwerken dat het er werkelijk prima bij past.

http://shady-stranger.deviantart.com/ar ... l-42848358
al kijk je naar het einde van deze tutorial zie je een paar manieren waarop je dingen beter eruit kan laten springen DMV belichting :)
Gloomy

Keer terug naar Signatures / Userbars / Avatars Showroom + Feedback