My first sig!

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Signatures, userbars en avatars

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Re: My first sig!

Berichtdoor Nathan op di jul 08, 2008 13:19

Ja dat kan;) met een programma imagemapper, je hebt er geen eigen site/host of whatever voor nodig, gewoon via dat programma en ergens uploaden.
ik weet niet of ik hier downloadlinks mag plaatsen..
Een uitleglink wel toch? http://www.zikle.nl/?p=viewtopic&id=22701

Afbeelding
Nathan

Berichtdoor SjaccoPopino op di jul 08, 2008 14:33

Nathan schreef:Ja dat kan;) met een programma imagemapper, je hebt er geen eigen site/host of whatever voor nodig, gewoon via dat programma en ergens uploaden.
ik weet niet of ik hier downloadlinks mag plaatsen..
Een uitleglink wel toch? http://www.zikle.nl/?p=viewtopic&id=22701

Bedankt voor de link! Maar voor zover ik begrijp wat daar uit gelegd wordt, is dat neit wat ik bedoel. In die link van jou wordt uitgelegd hoe je delen van een afbeelding klikbaar kan maken, zodat ze doorlinken naar andere sites. Het gaat hier ook om een afbeelding die online staat.
Wat ik bedoelde is, dat je op de wallpaper die ik gemaakt hebt kunt klikken (dus gewoon op je bureaublad) op de cd's en dat deze dan afgespeeld worden in winamp/media player/whatever! Een interactieve achtergrond dus zeg maar! Maar...dat zal dus wel niet kunnen ;)!
Afbeelding
SjaccoPopino

Berichtdoor Nathan op di jul 08, 2008 15:47

Je zou er een download link van dat liedje in kunnen zetten, maar dat is ook niet wat je bedoelt.
Misschien een Tooltip? (javascript) dat er bij een pop up een clipje komt.
Afbeelding
Nathan

Berichtdoor Mittch op di jul 08, 2008 19:57

Hoe krijg je die blokjes dan zo om het onderwerp heen? Heb je hierbij een tuto of zelf uitgevogeld?! , leg het me even uit! :)

Groeten
Afbeelding
Mittch

Vorige

Keer terug naar Signatures / Userbars / Avatars Showroom + Feedback