! Natural flow !

Stel hier je vragen over website codering (html, css, php, etc) en het maken en bewerken van websites

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

! Natural flow !

Berichtdoor JohanJoost op za dec 19, 2009 18:57

Hoe kan ik een een natural flow maken? Ik wil foto's plaatsen en niet teveel apelements plaatsen. Hoe doe ik dat? JohanJoost

JohanJoost

Re: ! Natural flow !

Berichtdoor Gloomy op za dec 19, 2009 19:06

wut?
effe wat duidelijker xD te veel termen hier
Gloomy

Berichtdoor JohanJoost op zo dec 20, 2009 12:42

Ik bedoel, als je een website in DW en je gebruikt teveel apelements dan vliegen de foto's op een gegeven moment van je scherm af, terwijl aan de andere kant het gemakkelijk is om de website zich zelf weer te laten aanpassen aan de content (webinhoud). Beter is eigenlijk om de foto's op een andere manier te plaatsen, zodat ze blijven staan en toch de tekst met een automatische tekstomloop zeg maar zich automatisch om de foto's heen laat zien.

Daarbij is een andere vraag waar je het beste in de html-code je styles neer kunt zetten. Is dat in de head? In de body of in de content?

Grtz,

JohanJoost
JohanJoost

Berichtdoor Gloomy op ma dec 21, 2009 16:50

je css style moet je in een extern document gooien, dan hoef je maar 1 bestand aan te passen om al je websites te veranderen van kleur :).

daarnaast is het plaatsen van foto's in een website altijd anders om dat resoluties per scherm en venster altijd anders zijn, ( mijn mobiel kan zelfs op deze website komen met een scherm van 360 x 120 ofso).
Gloomy

Keer terug naar Vragen over Webdesign en codering (html, css, php, ...)