Moderators: Gloomy, Walter, Mittch
Walter schreef:ik zie trouwens dat je accutijd niet neerzet, niet van plan dat te gebruiken?
En voor nieuwe modellen gewoon even op de site kijken of hen bellen?
Overigens is het ook aan te raden de modellen even te googlen voor reacties van mensen die dat model al gebruiken (dingen als laptop wordt erg/te warm, etc)
skydevil schreef:Ik zou ook graag een laptop willen (mijn eerste dan), maar als ik zo een beetje op internet zat te kijken dan kwam ik toch vaak uit bij Acer en Dell. Acer vinden sommigen (vooral Gloomy volgens mij
) niet een al te goed merk, maar wat vinden jullie van Dell ?
Kan iemand mij trouwens zeggen wat er ongeveer in de laptop moet zitten (geheugen, snelheid enz). Ik wil er graag op Photoshoppen, maar ook andere dingen zoals downloaden, muziek luisteren (dit is niet per se nodig), films kijken, Msn, Poker en dat soort dingen.
dat is dus ook ongeveer wat ik erop doe, maar ik wil gewoon een zo goed mogelijke laptop. 4 gb ram is behoorlijk voor een laptop, qua snelheid is 2,5 GHz volgens mij al behoorlijk snel. qua opslag: ik ga voor 500 GB denk ik, en als het kan met 7200 RPM, dat houdt puur in hoe snel die harde schijf is. 5400 kan ook, maar is al wat trager. als je HD films wilt kijken zou ik natuurlijk voor een HD scherm gaan (LED?) en die 4 gb ram. En dan kun je zelfs nog een Bluray en lightscribe drive nemen, maar dat vind ik zelf niet nodig. (lightscribe is zelf labels op een CD branden)
veel mensen denken dat een goeie grafische kaart ook helpt, maar dat is eigelijk alleen voor gaming, die kaarten maken 3-d objecten, geen films-beelden.
Van dell weet ik niet heel veel, maar de Dell Studio XPS serie lijkt mij misschien ook wel wat...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten